Jump to content

Live Quizen


jaeger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 163
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

no shit, Rockstar games största misstag var att göra San Andreas med fusk. Det enda fusk gör i spelet är att förstöra gta atmosfären och charmen.

hoppas att det är någon "ren" som vinner tävlingen

Man kan ju alltid hoppas, men kanske inte så troligt. Fast nån nörd som kan det mesta utan till har ju också chans att vinna, om det finns nån...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kräver live quiz att man har klarat storyline helt eller räcker det med att man kommit till las venturas?..

frågar pga att jag råkade spara över min klarade storyline med en cheat-fri sparning som jag höll på med, har nu precis gjort första uppdraget på four dragons.. ska jag kämpa med att klara resten av spelet hela natten eller klarar jag det eftersom jag har access till hela san andreas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men tror inet du att folk kommer att använda fusk då för att ta sig till platser snabbare??

Jag tror inte fusk är något problem. Har man sparställen överallt och snabba fordon så är inte fusk något hjälpmedel. Det stora är ju inte att förflytta sig från plats till plats heller. Alltså, fusk är helt tillåtet, men det kommer inte att hjälpa så mycket.

@mickemannen: Du bör ha klarat storyuppdragen. Troligtvis kan du lösa quizet ändå (men jag lovar inget).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är Live-Quizen? Och när kommer detta evenemang äga rum?

Hittade:

Angelägen påminnelse - Kommentera (0) (Hultenius 14:38 @ 24 Jan 2005)

Detta är en påminnelse om tävlingen San Andreas Live Quiz som kommer att hållas av oss kl. 20:00 på onsdagskvällen denna vecka.

Vad kan man vinna? Förstapris, dvs priset till den som svarat rätt på alla frågor först, kommer att vara en stor SA-banner (ca 170x60 cm) i tyg att tapetsera lämplig yta med. Andrapris kommer att gå till en slumpmässig medlem som klarat av quizet innan onsdagens slut. Detta pris är ett San Andreas Soundtrack (2 cd) inkl. The Introduction.

Hur går tävlingen till? Läs nyheten nedanför. Vilka typer av frågor kommer? Mestadels frågor av typerna "hur många?" och "vad heter?".

Redigerad av viek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis GTA_PIMP skulle gjort quizet på en halvminut..han e skit stor nörd i san andreas men ajg ser verkligen fram till det ... jag ska vinna...spelade i går och har sparfiler i hela staten nu :)

(Off topic) men ja undrar hur man kan ha sparfiler över hela staten? ja kan bara spara på slot 1 och slot 2 om man sparar på 3, 4, 5,osv.... kan man inte öppna det sparade spelet.

Någon som vet varför? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad babblar du om.. man kan ju ha 8 saves på varje memorycard

Jo man ska ju tydligen kunna det, för annars hadde det ju inte funnits 8 slotts. Men för mig fungerar det inte och ja tror inte att det är något fel på minnes kortet, för ja har ju en massa save filer från andra spel å dom fungerar perfect. :)

SÅ sluta skriv onödiga inlägg när du inte kan svara på vad som är fel! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo man ska ju tydligen kunna det, för annars hadde det ju inte funnits 8 slotts. Men för mig fungerar det inte och ja tror inte att det är något fel på minnes kortet, för ja har ju en massa save filer från andra spel å dom fungerar perfect. :)

SÅ sluta skriv onödiga inlägg när du inte kan svara på vad som är fel! :huh:

Sluta skriva att det inte går när det e hos dig problemet sitter (sa hos dig, inte i dig så personangrepp var det inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...