Jump to content

Trojaner...


Sikorka
 Share

Recommended Posts

Men om du är elak, och skickar en dum trojan till mig kan du... :);):o då kan ju då släcka ner mig.... (w00t)

öööh ingen aning om vad den hette... Win32.Swissor??? :wub:

EDIT:det stog så här när jag scanna:

2005-01-08, 11:35:16

Memory scanning started...

No virus body found in memory.

Memory scanning finished (28,5s).

----------

Files scanning started...

C:\Documents and Settings\Skogs\Application Data\team multi load\qfuqrcgu.exe... file could not be scanned!

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\0D8BCVSN\si1[1].htm... file could not be scanned!

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\0H4TUVOL\hp2[1].htm... file could not be scanned!

No virus body found.

Files scanning interrupted (57317 files, 0 infected, 1729,4s).

Drives scanned: C: (partially)

----------

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det stog så här när jag scanna med en annan:

--------------------------------------

Scan started: Sat Jan 8 10:05:51 2005

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\012R4H6V\SMILEYCENTRALFWBINITIALSETUP1.0.0.8[1].0XE: Trojan.Downloader.FunWeb.A FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TAV456F\0006_adult[1].cab: Trojan.Downloader.Istbar-13 FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TAV456F\0006_regular[1].cab: Trojan.Downloader.Istbar-13 FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TAV456F\prompt[1].php: Trojan.Downloader.Istbar-44 FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TAV456F\prompt[3].php: Trojan.Downloader.Istbar-44 FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\4TAV456F\prompt[4].php: Trojan.Downloader.Istbar-44 FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\GXMJ05IR\alkotest[1].zip: Joke.Winavoid.A FOUND

C:\Documents and Settings\Skogs\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\HEBD9UCQ\GET[1].0TM: Exploit.HTML.MHTRedir.1n FOUND

-------------------

Command has been interrupted...

-------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...