Jump to content

Samma gata som i GTA3?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Jo, egentligen är det i Liberty City man är. Fast dom rev Liberty City och byggde upp "Miami" istället. Så det är på samma ställe men dom har byggt nytt.. om du fattar.. :rolleyes:

Mjo, det gör jag väl. :P

Men vart är det man kan se telefonkiosken ( om det nu var en telefonkiosk) som finns i parken i LC i VC?

Gjorde dom samma sak med SA? alltså rev VC och byggda upp SA? Eller dom gjorde väl en ny grafikmotor till SA så de kanske gjorde på nåt annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det gör jag väl. :P

Men vart är det man kan se telefonkiosken ( om det nu var en telefonkiosk) som finns i parken i LC i VC?

Gjorde dom samma sak med SA? alltså rev VC och byggda upp SA? Eller dom gjorde väl en ny grafikmotor till SA så de kanske gjorde på nåt annat sätt?

Alltså, dom rev Liberty City på riktigt. I verkligheten. Om du fattar.. :rolleyes:

Men verklighet kanske inte existerar i ditt huvud?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, dom rev Liberty City på riktigt. I verkligheten. Om du fattar.. :rolleyes:

Men verklighet kanske inte existerar i ditt huvud?

Hmm, alltså jag har hört att de lämnade kvar vissa delar när dom tag bort LC och lät dem finnas kvar i VC, och att man kan se dom i spelet? Eller menar du att dom rev en riktig stad? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte du fattade min fråga ens.

Det stod i en tidning att man kan se samma telefonkiosker som finns utanför en park i LC i VC inne på filminspelningsområdet, och att Rockstar hade lämnat kvar dom med flit, och att det var just där parken i LC hade legat.

Edit: Och jag vill alltså veta om det är sant.

Redigerad av danneroller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte du fattade min fråga ens.

Det stod i en tidning att man kan se samma telefonkiosker som finns utanför en park i LC i VC inne på filminspelningsområdet, och att Rockstar hade lämnat kvar dom med flit, och att det var just där parken i LC hade legat.

Edit: Och jag vill alltså veta om det är sant.

Men stick till "filminspelningsområdet" (aka Filmstudion) och kolla om dom finns där då :P

Om du fattar.. :rolleyes:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, sluta med det där.  :D

Har kollat redan, men jag vill veta om dom gjorde det med flit, om du fattar?

Om R* lagt dom där så är det väl med flit? Dom kan ju inte "råka" lägga dit några telefonkiosker precis :P

Om du fattar.. ;)

EDIT: R* gillar ju att pilla med eastereggs :rolleyes:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du "han" att om man läger kartorna någolunda på varandra så är en telefon kiosk på exakt samma ställe, altså typ att dom rev hela LC utom den och sen bygde dom från den och utått (stavning = ? = LOL) så att det första dom byggde på VC var Placet där filmstudion? låter lite roligt :P:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...