Jump to content

100% ?


Larson
 Share

Recommended Posts

Jag vet hur man gör för att få 100% och det är inte därför jag skriver en ny tråd. Jag behöver hjälp. Jag har gjort ALLT, men ändå missat något. Tyvärr vet jag inte vad, skulle bli det om någon snäll själ förbarmade sig över min "stats.html" på följande sida:

Stats

Tack!

(Behövs ej längre nån hjälp då jag redan har 100%)

Redigerad av Larson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte få 100% om man har fuskat.

Man kan få 100% om man fuskat. Gjort PCJ Playground uppdraget nära Malibu Club? Det där när man ska svänga runt koner på ett garagetak?(gone crazy tror jag det heter..)

Den där tävlingen bakom Ammunation?(dirttrack) över 45(snabbare reload) poäng på Ammunation?

Vet inte om man behöver göra det för 100% men sen finns det olika "Kurser"(flyg) med en sparrow lite här och var i Vice City, du ska åka genom massa checkpoints på alla. Tiden spelar ingen roll, bara du kommer till sista checkpointen utan en sprängd helikopter.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte fuskat utan jag har laddat om när jag blivit "Busted" eller "Wasted". Jag har fått snabb reload nu på dem där grejen vid Ammu-Nation nu så nu har jag 99%. Jag har gjort alla Helikopteruppdragen, Polis, Ambulans, Taxi, Brandbil. Cone Crazy och PCJ playground har jag också gjort. Jag är helt säker att jag inte fuskat iaf. :shifty: Det enda som jag kan komma på nu är 1:a i Hotring. Ska testa det nu. Tack på förhand :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Har du tagit ALLA HiddenPackages ? Isf är det det. Och har du klarat Brandbilsuppdragen , Polisuppdragen och ambulanceuppdragen ? - >_<

Annars kan det vara Hotringen. :shifty:

Glöm inte heller taxiuppdraget, att köra 100 pers... Sedan udrar jag, vad går dem övriga ut på? Hur många måste du rädda i ambulansen? Hur många måste du waista med polisbilen, och hur många måste du släcka med brandbilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet hur man gör för att få 100% och det är inte därför jag skriver en ny tråd. Jag behöver hjälp. Jag har gjort ALLT, men ändå missat något. Tyvärr vet jag inte vad, skulle bli det om någon snäll själ förbarmade sig över min "stats.html" på följande sida:

Stats

Tack!

(Behövs ej längre nån hjälp då jag redan har 100%)

Läste i din stats... Vad innebär stoppie time? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...