Jump to content

Lite hjälp tack!


Bruttan
 Share

Recommended Posts

Jag undrar bara bilen som heter Washington, var f*n hittar man den? har kört runt som en dåre hur länge som helst o letat. den ska ju in på sunshine autos men lite svårt om man inte hittar den :S

sen så undrar jag, jag gjorde uppdraget där ja ska döda Lance i mitt hus igår, men ja kom o tänka på att d ska ju finnas ett uppdrag när det kommen 1 eller flera limousiner hem till mig me massa folk ja ska döda? har för mig att ja gjorde d sist ja klara spelet men nu har ja inte sett till d uppdraget o det med Lance e väl sista uppdraget? eller??

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fbi washington står inne i en gränd alldeles intill pizzarestaurangen som ligger nära brandstationen i downtown.

skelettet hittar du om du går in i en smal gränd vid beravningsbyrån som ligger bredvid en pizzarestaurang som ligger väldigt nära kaufman cabs och ganska nära soptippen.

är inte cementskogubben en myt? det trodde jag iaf, annars vill jag gärna veta!

foxylittlething - stuntfilmen som nominerades till 7 oscars! (eller ja...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sen så undrar jag, jag gjorde uppdraget där ja ska döda Lance i mitt hus igår, men ja kom o tänka på att d ska ju finnas ett uppdrag när det kommen 1 eller flera limousiner hem till mig me massa folk ja ska döda? har för mig att ja gjorde d sist ja klara spelet men nu har ja inte sett till d uppdraget o det med Lance e väl sista uppdraget? eller??
Uppdraget med limousinerna som du tänker på och det sista uppdraget där du dödar lance är samma uppdrag. :)

det ska finnas en snubbe som ligger under vattnet med cementskor på sej, vart var det?

Gubben med cementskorna finns på två ställen. Den ena är på en klippa ute i vattnet inte långt ifrån golfbanan och den andra ligger alldeles intill land nånstans vid det stora hotellet mittemot Averys byggplats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...