Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag menar att du inte laggt ut nåra bilder för dom som inte gjort det?

Dubbelt negativt? Hejsan vad sägs om att försöka prata svenska i fortsättningen?. Av din mening kan jag tolka att du påstår att jag har visst bilder på att det gjorts förut. Och ja, det är sant, kolla bara bakåt i tråden så ser du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt senaste mästerverk: Das Busshållplats!

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting, och Queen för bra musik! Tie Your Mother Down! xD

Mästerverk indeed...

Jag har en ide som jag tyvärr inte kan avslöja... Eftersom nån kan sno den.. Jag ska bara invänta mitt exemplar som jag hoppas att få i födelsedags present om 4 dagar.

EDIT: nöjd Topp3? ^_^:)

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelt negativt? Hejsan vad sägs om att försöka prata svenska i fortsättningen?. Av din mening kan jag tolka att du påstår att jag har visst bilder på att det gjorts förut. Och ja, det är sant, kolla bara bakåt i tråden så ser du.

Var inte det det du inte menade? Eller tänkte du inte på att inte en del faktiskt inte, inte sett dem? Eller var det inte det du menade :) ? Inte sant? Om inte du hajar mina menadsbyggnader, klaga inte på vad inte jag inte postar, och inte postar. ^_^

Edit: Satt och lirade lite och tänkte göra den där coola grejen med bazookan, där man skjuter ett skott och låter det rotera runt ett föremål. Och eftersom man kan skjuta flera skott efter varan på Gmod så sköt jag två, och då blev det såhär:

Båda missilerna cirkulerar runt odessa, en vertikalt, och en horrisontalt... Såg rätt grymt ut :D

Redigerad av Reefer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fixat garrys mod v.6 nu :) Men när man ska fixa i deras "feja" så ska man väll välja pistolen? Aja när man gjort de så kan man ju höger klicka,då kommer de ju fram om man vill typ "painta" men hur gör man sen? Asså vi säger att jag väljer ögon saken,sen ska ja skjuta mot ögonen eller? ^_^*edit* kom på det! De funkade inte bara för jag inte klickade på new game!(klickade å creat server(stavning?)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...