Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

Aja, jag lägger upp min bana iallafall, om det är nån som vill ha den...

För en liten preview, kolla min förra post.

:P

Installation:

Lägg den i (...\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods\garrysmod\maps\) så ska den finnas i din map list när du startar Garrys Mod. ;)

För warezad version, i dunno. :P

EDIT: Wee, ny sida. :lol:

watertest.bsp

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså nu har det bleve nått fel! Jag satt å mixtrade lite i editorn åsså POFF! Nätvärket försvan och allt hängde sig typ fast ja kunde röra på musen då tänkte ja starta om datorn på START knappen å då stog de logga ut eller växla användare! så ja tröck på knappen. Jag tänker ALDRIG mer försöka använda nån editor! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså nu har det bleve nått fel! Jag satt å mixtrade lite i editorn åsså POFF! Nätvärket försvan och allt hängde sig typ fast ja kunde röra på musen då tänkte ja starta om datorn på START knappen å då stog de logga ut eller växla användare! så ja tröck på knappen. Jag tänker ALDRIG mer försöka använda nån editor! :wacko:

Tryck f1 när du är i editorn så kommer du till en sida med tutorials och saker. Och om din dator är för slö, eller om du har för många program igång när du kör editorn så kan det hänga sig. Hände mig idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm jo ja vet dedär om guiden. Men min dator ä inte slö? :wacko: Kan msn vara problemet? :wacko:

Ifall HammerEditor går segt eller du får meddelanden om att ditt minne pressas kan det bero på att du har för många "UndoLevels" i options. Testa sänka dem till '5'. MSN bör inte ha något och göra med det... om du inte pratar med folk varje sekund på det vill säga och pratar med 7 pers sammtidigt etc.

Ifall många pratar med dig på MSN rekommenderar jag att du stänger ner msn.

Spelar du musik medans du bygger bana kan det vara olika beroende på vilken 'uppspelare' du använder. Jag använder själv vanliga Windows Media Player och det funkar bara bra. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...