Jump to content

Oz


xstreem
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan någon bara förklara varför Adebisi och den biffiga svarthåriga italienska (tror jag) och en kille med glasögon alltid står i ett rum å snackar? Är det dom som är ledarna för dom olika gängen eller hur fungerar det?

Å vad tycker ni om den nya avdelningschefen då? Den mörka killen som verkade vara lite "skum" av sig. Men han är ju rätt skön när han tillåter drogförsäljning. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon bara förklara varför Adebisi och den biffiga svarthåriga italienska (tror jag) och en kille med glasögon alltid står i ett rum å snackar? Är det dom som är ledarna för dom olika gängen eller hur fungerar det?

Å vad tycker ni om den nya avdelningschefen då? Den mörka killen som verkade vara lite "skum" av sig. Men han är ju rätt skön när han tillåter drogförsäljning. :rolleyes:

*Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler *

*Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler *

Han med glasögon är antligen Cudley eller Napa som inte har glasögon..Den biffiga är Pancamo som är medlemm i den italienska maffian...Napa styr maffian efter att Peter Schibetta blev våldtagen av Adebisi...Napa blir dödad av En kille efter att han skulle skriva en bok om maffian....Pancamo styr just nu den italienska maffian

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Pancamo är kyligast i Oz :) Cyril var lite ball när han pryla han från media haha så mycket stryk han fick haha. Sen tyckte jag att Schillinger hade rätt som ville att Avdelning B skulle bli helt vit eftersom Smaragdstaden (Emerald City) Skickade bort alla vita och satte in svarta.. Men det är min åsikt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...