Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om det är så dåligt, varför tittar du då på 10 avsnitt? haha Anledningen till att jag såg mina fem avsnitt var att jag satt på Gotland, och tacka fan för att det bara ZTV som fungerade att titta på om nätterna. "Barnförbjudet" och "Oz" blev mina enda vänner på den där gudsförgätna ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Haha, då vet man att man inte ska resa dit när Oz har slutat på Ztv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Själv har man ju redan sett alla avsnitt av Oz o vet hur serien slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Sett alla avsnit förutom sista men det blir juh sista snart asså serien äger allt inom drama serier action och favorit Ryan O'Reily Redigerad 16 januari, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om det är så dåligt, varför tittar du då på 10 avsnitt? haha Jag sitter ungefär alltid vid datorn men tvn står på så vad som visas på tv brukar oftast äntra min hornhinna då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag sitter ungefär alltid vid datorn men tvn står på så vad som visas på tv brukar oftast äntra min hornhinna då och då. Okej då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Pancamo är kyligast i Oz Cyril var lite ball när han pryla han från media haha så mycket stryk han fick haha. Sen tyckte jag att Schillinger hade rätt som ville att Avdelning B skulle bli helt vit eftersom Smaragdstaden (Emerald City) Skickade bort alla vita och satte in svarta.. Men det är min åsikt Var du tvunga att dra upp en så gammal tråd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Var du tvunga att dra upp en så gammal tråd ? Vadå ? ska jag göra en helt ny tråd så att du kan klaga då istället, eller hur vill du ha det ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vadå ? ska jag göra en helt ny tråd så att du kan klaga då istället, eller hur vill du ha det ?! Eller så hade du bara kunnat strunta i att posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Eller så hade du bara kunnat strunta i att posta Nej jag var tvungen att få det ut mig och ska tråden bara ruttna bort eller ? Jaja nått annat att klaga på när du väl är igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jaja nått annat att klaga på när du väl är igång? Ja jag skulle kunna dra upp en lista med klagomål men jag gör inte det. Nej jag var tvungen att få det ut mig och ska tråden bara ruttna bort eller ? Visst varför inte ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Oz börjar snart nu om fem minuter... kan inte vänta mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ja jag skulle kunna dra upp en lista med klagomål men jag gör inte det. Varför inte det då? Jag måste ju veta vad jag ska bättra mig på, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts