Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hans "kompis" heter Cyril och är hans bror... Om inte jag minns fel som jag nog inte gör... Dessutom är han efterbliven... Han blev efterbliven då en maffiasnubbe slog han i skallen i säsong 1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan någon bara förklara varför Adebisi och den biffiga svarthåriga italienska (tror jag) och en kille med glasögon alltid står i ett rum å snackar? Är det dom som är ledarna för dom olika gängen eller hur fungerar det? Å vad tycker ni om den nya avdelningschefen då? Den mörka killen som verkade vara lite "skum" av sig. Men han är ju rätt skön när han tillåter drogförsäljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Oz är skitcool särskilt nazzarna hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Kan någon bara förklara varför Adebisi och den biffiga svarthåriga italienska (tror jag) och en kille med glasögon alltid står i ett rum å snackar? Är det dom som är ledarna för dom olika gängen eller hur fungerar det? Å vad tycker ni om den nya avdelningschefen då? Den mörka killen som verkade vara lite "skum" av sig. Men han är ju rätt skön när han tillåter drogförsäljning. *Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler * *Spoiler* *spoiler* *spoiler **Spoiler* *spoiler* *spoiler * Han med glasögon är antligen Cudley eller Napa som inte har glasögon..Den biffiga är Pancamo som är medlemm i den italienska maffian...Napa styr maffian efter att Peter Schibetta blev våldtagen av Adebisi...Napa blir dödad av En kille efter att han skulle skriva en bok om maffian....Pancamo styr just nu den italienska maffian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Better shoot yer'self then, son. Har sett Oz nån gång, tror jag. På ZTV. Fattade ingenting. Haha, så sant så det inte är.. sant. Jävla serie om ett gäng araber på en anstalt som krigar mot fångvaktare och svarta? Eh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jävla serie om ett gäng araber på en anstalt som krigar mot fångvaktare och svarta? Eh.. Emm Crice jag rekkomenderar att du ser några till avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 KVINNOFÄNGELSET I MITT HJÄRTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Oz börjar ju bli riktigt spännande nu Den nya avdelningschefen för smaragdstaden har ju nästan rensat helt och flyttat ut alla vita och har snart bara svart kvar i smaragdstaden, även vakterna. Redigerad 4 januari, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Said "joinade" med Adebisi... och det ingår i hans plan, eller? Möjlig spoiler: Är det Said som mördar Adebisi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Nattens avsnitt visade det som arman sa Redigerad 6 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Pancamo är kyligast i Oz Cyril var lite ball när han pryla han från media haha så mycket stryk han fick haha. Sen tyckte jag att Schillinger hade rätt som ville att Avdelning B skulle bli helt vit eftersom Smaragdstaden (Emerald City) Skickade bort alla vita och satte in svarta.. Men det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fan vad jag tyckte synd om när Beecher drömde om att han släpptes ut och när han promenerade i ängen med sin nya flickvän och dotter... istället vaknar han upp på samma gamla hemska Oz... Där tyckte jag synd om honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Haha, det var hans advokat Haha så knäckt han måste ha blivit när han inte släpptes hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Haha, så sant så det inte är.. sant. Jävla serie om ett gäng araber på en anstalt som krigar mot fångvaktare och svarta? Eh.. Håller med, så jävla fult och tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Håller med, så jävla fult och tråkigt. Tips: Titta på det mer än en gång så att du kommer in i det, sen kan du säga till om det är "fult och tråkigt" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tips: Titta på det mer än en gång så att du kommer in i det, sen kan du säga till om det är "fult och tråkigt" ! Har sett fem avsnitt på raken, varje avsnitt sög i genomsnitt extremt jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tycker det är skit bra... Men missat många program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Köp dvd boxarna så kan du se dom du har missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tips: Titta på det mer än en gång så att du kommer in i det, sen kan du säga till om det är "fult och tråkigt" ! Har sett typ tio avsnitt, så håll käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om det är så dåligt, varför tittar du då på 10 avsnitt? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts