Jump to content

VAD TYCKER NI??


_-MadeMaN-_
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mulitplayer!!!!

Motorcyklar

I GTA: Vice City som kommer till PS2 i höst blir det antagligen motorcyklar och i GTA4 som kommer nån gång 2003 (eller kanske 2004?) blir det nog multiplayer.

Rockstar hade ju uttalat sig om att de ville bygga det nya GTA spelet med multiplayerstöd från grunden. Dessutom har dom ju sagt att det ska kunna vara hundratals online på samma super-server och att spelet har kodnamnet "Online Crime".

Hoppas inte dom ändrar sig bara :D

nån som vet om de är nån multiplayer mod på g.?

Jag tror faktiskt inte det blir något av den modden, det är för svårt att bygga till multiplayer när man inte har spelkoden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA BRA STARTA ETT GÄNG HÄR PÅ GTaSAJTEN GUBBARNA SPRINGER OM KRING MED GTASAJTEN LOGGOR SEN ALLA I FORUMETS NAMN DÄR BAK SÅ JAG HETER _-MadeMaN-_

OCH SPRINGER OMKRiNG MED AK47 OCH HAR EN SECURICAR VAD HAR NI?

Jo det låter kul, speciellt om man kan vara 100-tals i varje gäng.

Låt säga att vi är 100 i vårat gäng och ska göra ett anfall, 25 åker bilar/bus till platsen, 25 tar båtar runt ön och kommer bakifrån, 20 tar tunnelbanan, 5 flyger dodo, och resten (25) stannar kvar i lägret ifall anfallet skulle gå åt helvete.

Btw, om jag fick välja så skulle jag sitta på ett tak med Rocket Launcher och spränga varenda fiende som kom förbi. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi anfaller diablos sen YakuZA sen MAFIA........ Jag kör en mafia bil med hultenius

jag kör han till taket i H H på brandstationen han får en rocket lancher av mig

jag går fram med AK47 skjuter ELL BURRO han dör ej knäpper ett skott i mitt huvud

jag överlever hultenius skjuter en raket splash så va han död.... nu e det mafian..

skriv det d u hultenius :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först kan du dämpa lite på CAPS.

Men ett förslag är helt klart att dem fixar satt man kan skjuta av ben m.m. efter man har dödat dem..när man väl har skjutit av ett ben på någon polis nisse så står han där o hoppar..men man kan inte skjuta av de andra..nee de e lite irriterande. När jag väl har påbörjat slakten vill jag slutföra den. De vill väll alla :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först kan du dämpa lite på CAPS.

Men ett förslag är helt klart att dem fixar satt man kan skjuta av ben m.m. efter man har dödat dem..när man väl har skjutit av ett ben på någon polis nisse så står han där o hoppar..men man kan inte skjuta av de andra..nee de e lite irriterande. När jag väl har påbörjat slakten vill jag slutföra den. De vill väll alla :D

Hehe.....det blire ju ett SoF spel!

fast iof det skulle ju va bra grymt om det blir så i GTA:vice City.......I'm Ready!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...