Jump to content

För er som väntar till SA PC


Jacker
 Share

Recommended Posts

En del undviker SA forumet för att slippa spoilers. Men en del av dom kanske ändå vill ha lite info. Så ni får fråga på nästan vad ni vill här, så svarar jag på det.

Jag kommer självklart att "censurera" svaren, så du inte får reda på mer än vad du vill.

Ungefär så här:

Fråga: Finns det elefanter i San Andreas?

Svar: Nej, det finns det inte.

Ni som undrar varför jag inte startar denna tråd i SA forumet; Hur skulle då dom som undviker det forumet kunna se denna tråd? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga : Vad är det för skillnad mellan att äta "riktig" mat och att äta "snabbmat" ?

Måste man köpa maten och tillaga den om det är "riktig" eller äter han bara på direkten och att det är vad man köper som är skillnaden?!.

Det vill jag veta!?!

Svar: Skriv svar nu då Jacker ^_^

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga : Vad är det för skillnad mellan att äta "riktig" mat och att äta "snabbmat" ?

Måste man köpa maten och tillaga den om det är "riktig" eller äter han bara på direkten och att det är vad man köper som är skillnaden?!.

Det vill jag veta!?!

Svar: Skriv svar nu då Jacker ^_^

Det är ingen skillnad. Du går bara in i en vanlig röd cirkel, väljer vilken måltid du vill ha, sen står han där och tuggar lite och tprkar bort rester...

Han äter den direkt vid disken med andra ord.

Du kan inte laga mat..

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga : Vad är det för skillnad mellan att äta "riktig" mat och att äta "snabbmat" ?

Måste man köpa maten och tillaga den om det är "riktig" eller äter han bara på direkten och att det är vad man köper som är skillnaden?!.

Det vill jag veta!?!

Svar: Skriv svar nu då Jacker :wub:

Svar: Du behöver bara äta om du inte har 100% health. Man kan inte laga mat, "vanlig" mat är snabbmat. När du köper mat går du fram till disken och får välja mellan olika menyer Sen när man äter gör han det väldigt snabbt vid disken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det var frågan men du kan köra tåg iaf...

När tåget stannar på en station,(t.e.x. nära ett ställe man äger i en viss stad...förkortning SF), så slänger man bara ut föraren och kör iväg. Du kan köra R3 uppdrag på detta sättet. Du har en viss tid på dig till nästa station. Kör du för fort spårar du ur, och kör du för långsamt hinner du inte fram... Det tar väldigt lång tid att bromsa när du är i en hygglig fart. Kanske 300 m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...