Jump to content

Problemas


Zambrotta
 Share

Recommended Posts

Nån som kan hjälpa? kanske är lite skumma frågor men är tacksam för svar

1. Hur rånar man affärerna? (vet var alla är, men vad ska man göra sen?)

2. Hur kan man delta i streetracen? (vet var kartan med banorna är, men vad gör man sen?)

3. Kan man kolla vilka "hidden package" man redan har tagit? (har en karta och saknar 2 HP, men vet inte vilka som jag redan hittat)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Sikta på expediten och håll kvar siktet tills det kommer fram sedelbuntar på disken. Ju längre du håller kvar siktet desto mer pengar får du men din wanted level blir också högre.

2. Köp Sunshine Autos, gå till den rosa ringen framför kartan och välj ett race.

3. Den här modden kan nog hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bra svar, men han visste inte riktigt hur man rejsade.

2: Gå fram till cirkeln, och välj ett race med vänster-höger. Tryck springaknappen (shift för mig) och så blir du av med lite pengar. Ta en snabb bil (hotring racer rekommenderas) och vinn loppet, du ser var det börjar på radarblippen. Vinn racet, och du har fått tillbaka dina pengar med råge!! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kanske inte, men eftersom de flesta här verkar kunna väldigt mycket om spelet trodde jag att frågorna skulle ses som självklarheter.

näää... dumma frågor är

  • Vart nonnstanns hittar jag hunntern?!?!??????????? >_<<_<(w00t)
  • vad ska man ha för hunndra porsennt?? (w00t)(w00t)(w00t)
  • hallå typ ja försökte liksom göra (något) men dä fungka iinte! snäla jälp mig vad ska jag göra? :'( :'( :'(

*pust* det gjorde ont att skriva så idiotiskt, men nu ska jag klara mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...