Mikael_777 Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Hej på er alla... Jag är väldigt nöjd med Gtasajten.com men har inte hittat så många bilar till Gta 3 och tycker att det skulle bli ännu bättre med mer bilar... Fortfarande så tycker jag att sidan duger bra ändå Men det skulle ändå piffa upp sidan lite till Mikael. mikael_7777@hotmail.com. Gta3 Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Vilket sammanträffande, jag håller faktiskt på med att uppdatera den sidan just nu! Det blir dock bara runt 5 nya bilar men de håller bra kvalité och skilljer sig från de alla andra + svensk installationshjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 ... annars finns det många bilar på GTA3.net också ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Många nya bilar de har kommit... Inga nya alls!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Många nya bilar de har kommit... Inga nya alls!! Det tar tid... jag håller på med ett statistikscript nu istället för jag vill gärna ha reda på hur många besökare vi har... Bilarna fixar jag efteråt och sedan efter det hade jag tänkt att uppdatera VC sektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Åkäj! Mååånga besökare du! Läste nyheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikael_777 Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Ok, hultenius.... Jag är hursomhelst nöjd med GtaSajten.com. Apropå Gta3.net eller om det gta.net så är det ju tysk readme och vissa bilar är rätt svåra o installera.... Men sidan är enorm ju. (Tysk readme är svår men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Ok, hultenius.... Jag är hursomhelst nöjd med GtaSajten.com. Apropå Gta3.net eller om det gta.net så är det ju tysk readme och vissa bilar är rätt svåra o installera.... Men sidan är enorm ju. (Tysk readme är svår men ändå) Översätt från tyska till engelska här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Som sagt, det kommer dröja med dom där bilarna Jag har en hel del att göra med statistiksystemet och det lär ta tid! Jag ska offra några timmar imorgon men jag tror inte jag hinner bli klar med det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag har fått huvudverk efter det där statistiksystemet som bara krånglar och inte vill fungera... HTML, ASP, Access, MySQL... alla fyra språken är inblandade i en enda fil, en riktig sopa! Jag ska i alla fall vara glad att PHP inte är inblandat... Det kommer nog ta några dagar att få styr på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Gå in på off-topic Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Gå in på off-topic Hultenius Herregud skicka ett PM....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts