Jump to content

vapen


Gt@_
 Share

Recommended Posts

Så här tycker jag om vapnen i GTA3:

Colt 45: Ett av de skönaste vapnen när man ska skjuta folk eller poliser på gatan, bra ljud, går att springa med men för litet magasin och låg hastighet.

UZI: Ett smidigt vapen eftersom man kan springa med det och inte behöver stå stilla när man skjuter. Medelhög hastighet, medelstort magasin.

AK47: Träffar på långa avstånd men skadar dessvärre inte så bra.

M16: Hög hastighet, stort magasin och grymmt ljud. Det dåliga är att man inte kan springa med vapnet och måste stå stilla när man skjuter. Fungerar på långa avstånd och gör mycket skada.

Remington Shotgun: Effektiv mot folkmassor och bilar men man träffar bara på korta avstånd och det tar lång tid att ladda om.

Rocket Launcher: Bra mot bilar och polishelikoptrar men omladdningen är seg och risken finns att man själv skadas om raketen inte träffar tillräckligt långt bort.

Sniper Riffle: Skadar bra på långa avstånd tack vare kikarsiktet men det tar lång tid att ladda om.

Flame Thrower: Effektiv och lätt att träffa med men den fungerar endast på korta avstånd.

Fist(knytnäve): Inte så effektivt och man skadas själv av folk som slår tillbaka. Ett dåligt vapen mot folk som springer.

Grenades: Ett bra vapen mot bilar och folkmassor.

Molotov Coctails: Ett måste vid pansarvagnssprängningar men kastar man för nära blir man själv skadad.

Baseball Bat: Bra i närstrider men man måste stå stilla för att slå och vapnet är därför dåligt om man ska döda någon som springer.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker AK:N är bäst B) (Du arvid har du laddat ner filmen från gta IIIs hemsida.

den filmen som sändes på TV.. där låter M16 som M4:an i GTA VC... :ph34r:

Har inte Quicktime... B)

AK47:an är cool men det krävs minst 4 skott för att döda någon och man måste tömma flera magasin för att spränga en bil. Om AK47:an hade varit för bra skulle FBI ha varit fört svåra att komma undan levande ifrån men den kunde i alla fall ha varit lika skadlig som UZI:n.

När jag har klarat GTA3 100% ska jag göra AK47:an lika bra som M16! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...