Jump to content

Inbrott


Spectre
 Share

Recommended Posts

okey....

för det första så ska du gå in i ''inbrottsbilen'' och trycka R3

för det andra så ska du inte ha gängmedlämmar med dig

för det tredje så behöver du inte motercyckel-hjälm får att

göra inbrott....du får en rånarluva när du går in i bilen!

och för det fjärde så är det en gul triangel utanför huset

som du kan göra inbrott i......

P.S. du måste vara stark för att kunna lyfta saker!!!!

gå på gym

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hittar ingen karta över det men du vet Dära vars Gymmet i los santos är ??? och var Denise bor??? gå till denises hus stå framför det och vänd dig om så ser du Antagligen nåra blåa lägenheter sen tittar du lite lite åt höger så ser du så ser du vars den slutar??? gå dit bort till sista lägenheten och så går du mellan husen så ser du en svart vagn där (OBS: måste vara natt) gå in i den så kan du råna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hittar ingen karta över det men du vet Dära vars Gymmet i los santos är ??? och var Denise bor??? gå till denises hus stå framför det och vänd dig om så ser du Antagligen nåra blåa lägenheter sen tittar du lite lite åt höger så ser du så ser du vars den slutar??? gå dit bort till sista lägenheten och så går du mellan husen så ser du en svart vagn där (OBS: måste vara natt) gå in i den så kan du råna

tack för hjälpet, ska gå och kolla om den finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Har en fråga ang. detta!

Har provat på inbrott några gånger men alltid blivigt fett besviken. Jag kommer bara in i fattiga hus o får bara tag i typ nån stero o tv som tillsammans är värt typ 400$

Kan man inte göra inbrott som man VERKLIGEN tjänar kosing på?!

Eller måsta man börja med skitgrejer o "jobba" sig up?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga ang. detta!

Har provat på inbrott några gånger men alltid blivigt fett besviken. Jag kommer bara in i fattiga hus o får bara tag i typ nån stero o tv som tillsammans är värt typ 400$

Kan man inte göra inbrott som man VERKLIGEN tjänar kosing på?!

Eller måsta man börja med skitgrejer o "jobba" sig up?!

För det första är tråden lite gammal men det skiter jag också i.

För det andra så är det här med inbrott en grej som man gör ganska tidigt i spelet, och när man gör de första uppdragen blir man glad vid varje krona man får

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första är tråden lite gammal men det skiter jag också i.

För det andra så är det här med inbrott en grej som man gör ganska tidigt i spelet, och när man gör de första uppdragen blir man glad vid varje krona man får

För det första "får man inte skapa en ny tråd om det redan finns en om samma ämne" men samtidigt inte dra upp en gammal men det skiter du i och det är bra för det gör jag oxå.

Och för det andra så är alltså svaret: Nej man kan inte tjäna en spänn förutom skit summor?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första "får man inte skapa en ny tråd om det redan finns en om samma ämne" men samtidigt inte dra upp en gammal men det skiter du i och det är bra för det gör jag oxå.

Och för det andra så är alltså svaret: Nej man kan inte tjäna en spänn förutom skit summor?!

Offtopic:

Varför får man inte dra upp en gammal tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...