Jump to content

Kommentarsystem?


Xogede
 Share

Recommended Posts

Personligen tycker jag att kommentatorsystemet ska integreras i forumet, som på FragZone.

En egen avdelning kallad nyheter, där det varje gång skrivs en nyhet också skapas en Topic med nyheten i sig. Sedan blir varje kommentar ett inlääg, och när man trycker kommentera kommer man till forumet vilket också kräver medlemskap...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag att kommentatorsystemet ska integreras i forumet, som på FragZone.

Själv gillar jag inte den sortens forumbaserade kommentarsystem. Det är mycket smidigare som det är nu att man kan kommentera nyheterna direkt på GTAsajten utan att man behöver lämna nyhetsavdelningen och gå in på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Själv gillar jag inte den sortens forumbaserade kommentarsystem. Det är mycket smidigare som det är nu att man kan kommentera nyheterna direkt på GTAsajten utan att man behöver lämna nyhetsavdelningen och gå in på forumet.

Det beror ju på, jag vet inte vad du har för uppkoppling men har man modem så är ju din åsikt att föredra. Men om man har snabb uppkoppling spelar det nog inte någon större roll, men du kanske menar att det bara "känns" bättre att ha det direkt på sidan :lol:

Edit: Jag tycker nästan man kan ta bort kommentarsystemet, jag kan inte förstå vad det fyller för funktion. Nyheter är envägskommunikation, det finns ingen mening med att "besvara" en nyhet. :lol: Men jag vet inte, det blir ju mycket onödigt skrivet hursomhelst om man har det. Folk verkar inte kunna hålla sig seriösa i samma utsträckning som på forumet...

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Jag tycker nästan man kan ta bort kommentarsystemet, jag kan inte förstå vad det fyller för funktion. Nyheter är envägskommunikation, det finns ingen mening med att "besvara" en nyhet. :rolleyes: Men jag vet inte, det blir ju mycket onödigt skrivet hursomhelst om man har det. Folk verkar inte kunna hålla sig seriösa i samma utsträckning som på forumet...

Tror jag håller med där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...