Jump to content

Var är ni egentligen?


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag kan förstå att ni har ett liv utanför forumet (det har ju alla) och att det kan vara jobbigt att vara moderator men någon av dem fem (plus SA-modsen) måste f*n hoppa in då det blir kaos i en topic speciellt i SA-forumet...

Just nu (21:48) är det bara en enda moderator som är online och som har ansvaret för ett 20-tal nya topics under en timme och den hederlige moderatorn är Arvid (god bless that fella')...

EDIT/PS: Glömde tillägga, ni gör annars ett bra jobb för övrigt...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med om att det är ganska kaotiskt i SA-forumet just nu så de nya moderatorerna kommer mer än lägligt. Själv är jag inte där så ofta på grund av att jag inte har spelat SA än.

Spelar väl ingen roll om man inte har spelet... :wub: Som moderator är man väl skyldig att "patrullera" alla forum från GTA London- till SA-forumet...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det förekommer spoilers, stora som små, i 99% av trådarna i SA-forumet och jag vill veta så lite som möjligt om spelet innan jag har fått det. Dessutom finns det rötägg som skriver spoilers i trådnamnen. :wub:

Om du letar efter annat än spoilers så kanske GTAsajtens SA-forum inte är något för dig, håller med dig att alla avslöjar men det är något man får tåla (i nuläget), eller så får man helt enkelt komma med nya regler och hårdare straff...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du letar efter annat än spoilers så kanske GTAsajtens SA-forum inte är något för dig

det framstod som att det var det du ville att han skulle göra; att kolla SA-delen av forumet :wub:

Om man int har SA så bör man ju ha all rätt som moderator/admin att slippa vara inne på den delen och få sin egen upplevelse förstörd...

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar väl ingen roll om man inte har spelet... :wub: Som moderator är man väl skyldig att "patrullera" alla forum från GTA London- till SA-forumet...?

Så det är vår skyldighet att läsa spoilers?

Ehm...no thanks.

Edit: Maybe "I don't think so" would be more appropriate

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är vår skyldighet att läsa spoilers?

Ehm...no thanks.

Edit: Maybe "I don't think so" would be more appropriate

Nej, det har jag inte sagt. Ni ska definitivt inte läsa spoilers men o andra sidan, varför oroa sig? Den nya regeln funkar ju jättebra... :wub: :wub:

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...