Jump to content

Halo 2


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Personligen tycker jag Halo2 suger. :rolleyes: likadant ettan, båda två suger så grovt så det icket är sant. Jaja, dock tycker jag redan att årets spel (för mig i alla fall ^_^ ) har kommit (Doom 3 >_< ). mmm, sen har vi förstås HL2 men jag vågar inte vara riktigt säker att det kommer om 4 dagar, även fast det ser så stenhårt säkert ut men vi får se, dock tror jag inte det kommer bli mitt absoluta favoritspel, möjligtvis roligt men inte mitt favorit, nää får ta och vänta på dod2/s, .... ehm whatever! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar såna där overkliga spel med Elektriska monster! det är så jävle fult!

ord!

>_< typ Doom var ju nytt när det kom så det var skitkul men alla som kom efteråt var ju knappast lika bra något av dom... ^_^ bara gammalt. skjuta monster, klura gåtor och ännu fler overkliga och onödiga vapnen.... det nya är ju bara graffen nästan! :rolleyes:

själv så tycker jag att GTA 1, 3:an, Vice, och SA krossar alla spel i världen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen tycker jag Halo2 suger. :rolleyes: likadant ettan, båda två suger så grovt så det icket är sant. Jaja, dock tycker jag redan att årets spel (för mig i alla fall ^_^ ) har kommit (Doom 3 >_< ). mmm, sen har vi förstås HL2 men jag vågar inte vara riktigt säker att det kommer om 4 dagar, även fast det ser så stenhårt säkert ut men vi får se, dock tror jag inte det kommer bli mitt absoluta favoritspel, möjligtvis roligt men inte mitt favorit, nää får ta och vänta på dod2/s, .... ehm whatever! ;)

Hmmm tja dig kan man ju inte direkt gå efter om man undrar om tvåan e bra, då du inte gillar ettan heller..(idiot)...

Men iaf så e de ingen idé att kivas om vilket spel som olika pers gillar, för smaken är som baken- äcklig.

CE -märkt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att dom inte har använt samma enformiga banor som använde i det första spelet.

Om du menar i multiplayer så har banorna blivit mycket större, man kan bara spela 1 vs 1 på några banor eftersom de flest är för stora. 2 banor har dom förbättrat och tagit med i 2:an; blood gulch och battle creek. Jag har redan kört Halo 2 i lan med 16 spelare, finns inget roligare än en CTF-match på Zanzibar eller Waterworks

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...