Jump to content

var kan man få gta 2??


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

jag tycker att det känns meningslös när man KAN lada ner det på nån sida! och 128 kr är dyrt!! när man KAN få tag på det gratis!

Men kom ihåg, Respect is everything... :ph34r:

Fördelar med att köpa original:

*Du får en fullversion med radiokanaler.

*Du behöver inte syssla med crack-filer

*Du har alltid en backup på CD-skivan ifall du skulle behöva installera om spelet.

*Du slipper eventuella virus som kan finnas i olagliga versioner.

*Du behöver inte sitta och vänta en massa timmar tills spelet laddats ner.

*Det är alltid kul att ha originalcd:n och dessutom får man med kartor etc. när man köper spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker att det känns meningslös när man KAN lada ner det på nån sida! och 128 kr är dyrt!! när man KAN få tag på det gratis!

Tänk på om mer skulle ladda ner GTA spelen gratis, vad skulle hända då? R* skulle tjäna mindre och satsa mer på att göra säkrare spel. SÅ om du vill att R* ska satsa på att göra bättre spel tycker jag att du ska köpa boxen. 129 kr är ingenting...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kom ihåg, Respect is everything... :P

Fördelar med att köpa original:

*Du får en fullversion med radiokanaler.

*Du behöver inte syssla med crack-filer

*Du har alltid en backup på CD-skivan ifall du skulle behöva installera om spelet.

*Du slipper eventuella virus som kan finnas i olagliga versioner.

*Du behöver inte sitta och vänta en massa timmar tills spelet laddats ner.

*Det är alltid kul att ha originalcd:n och dessutom får man med kartor etc. när man köper spelet.

åååååååhh det är helt LAGLIT att lada ner gta1/2 gratis! för dom har tappat prisvärde! detta har jag läst nån gång att det inte lönar att sälja längre så därför får man lada ner det gratis! dom gjorde det här gta paketet på hopp att sälja dom gammla nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...