Jump to content

Inga tjejer som skins?


Dipper
 Share

Recommended Posts

Jag har en fråga jag undrar över och det är varför alla hemmagjorda skins till GTA3 (pc) som går att ladda hem är män.

Är det ingen skicklig programmerare där ute som kan göra ett skin som liknar en sexig tjej/kvinna?

Det skulle vara kul att se en tjej peppra en polisbil full med bly, köra 150 på en trång gata, boxa ner gängmedlemmar som tror de är tuffa etc.

Om någon vet var man kan hitta skins av det kvinnliga könet skriv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju skriva ilikedressingup men ibland måste man ju skriva det flera gånger innan man blir nån tjej och det måste man göra varje gång man laddar spelet.

Laddar gör man ju när man dött eller blivit arresterad och förlorat alla vapen.

Det skulle vara mycket lättare om det fanns några riktiga

tjej-skins!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Jag har en fråga jag undrar över och det är varför alla hemmagjorda skins till GTA3 (pc) som går att ladda hem är män.

Är det ingen skicklig programmerare där ute som kan göra ett skin som liknar en sexig tjej/kvinna?

Det skulle vara kul att se en tjej peppra en polisbil full med bly, köra 150 på en trång gata, boxa ner gängmedlemmar som tror de är tuffa etc.

Om någon vet var man kan hitta skins av det kvinnliga könet skriv.

Haha vädigt gammal tråd men du har nog slutat spela gta3 viddet här lagret men om du spelar vc nu så har jag gjort 2 tjejjer om du vill ha??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...