Jump to content

Verctical Bird


Roxxy
 Share

Recommended Posts

En kompis till mig klarade detta åt mig efter jag klantat till det en aning och fått en redig missil uppkörd i höger vinge, vilket resulterade i ordentliga problem att hålla sig stabil. Så svårt kan det inte vara ^_^

Hände så jämt för mig också. En misil i någon av vingarna så den knappt gick att köra. Hade så jäkla problem med det uppdraget. Gav nästan upp. Det jobbigaste var nog när man hade misslyckat så var man ju tvungen att åka så jäkla långt tillbaka för att få uppdraget igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är jättelätt. Autoaima bara på skeppet och tryck frenetiskt på L1.

W0rd! Men va aldrig stilla i luften när planen åker efter dig, de träffar direkt. Snurra runt och kom bakom fienden istället och autoaima, aslätt. Hur du kan ha problem med båtarna fattar jag inte. Det är ju bara dra på autoaim tills det blir rött? Träffade alla skott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd! Men va aldrig stilla i luften när planen åker efter dig, de träffar direkt. Snurra runt och kom bakom fienden istället och autoaima, aslätt. Hur du kan ha problem med båtarna fattar jag inte. Det är ju bara dra på autoaim tills det blir rött? Träffade alla skott.

fel fel FEEEL!!! man ska vara stilla ffs!! är så jaevla enkelt då... se bara till att du är vänd mot planen ( de åker tillsammans om du inte har fuckat upp d ) å plocka de 1 efter 1.... de skjuter bara om de är bakom dig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fel fel FEEEL!!! man ska vara stilla ffs!! är så jaevla enkelt då... se bara till att du är vänd mot planen ( de åker tillsammans om du inte har fuckat upp d ) å plocka de 1 efter 1.... de skjuter bara om de är bakom dig!!

Ja men fattar du inte? "Se till att vara vänd mot planen". Det är exakt vad man inte är! De är bakom en från början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...