Jump to content

Bilder På Era "idoler"?


GEAS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 190
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det jag är ute efter är att du kan använda edit knappen istället för att göra två posts ^_^

Tommy_Fido ja det hade ju sparat lite space... men jag bryr mig inte... Så länge sverige är sverige så gör jag lite som jag vill... Så ursäkta men lägg av med skitsnackat... Du löser inga problem om du är problemet...

Punkt slut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tommy_Fido ja det hade ju sparat lite space... men jag bryr mig inte... Så länge sverige är sverige så gör jag lite som jag vill... Så ursäkta men lägg av med skitsnackat... Du löser inga problem om du är problemet...

Punkt slut...

Det var inte meningen att du skulle ta illa up...Men med tanke på att många kommer klaga på att du dubbelpostar så tänkte jag bara säga till...Du borde vara glad..

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju allvarligt sjuk i huvudet. Det är tack vare han det är åldergräns på spelen!

Vad har han gjort som är så jävla bra då?? Mördat massa ungar *yippie*

Ditt störda fan.

"Tack vare han"??? Fan va skitsnack... Det fanns redan åldersgränser innan det hände...

Hmm ungar... Nja dom flesta va ju 18... Så dom är la vuxna då eller?

Vet du varför han gjorde det da? Fick han någon hjälp för dom problem han hade?

Fick Anna Lindhs mördare någon hjälp för hans problem... Fick den 16åriga flicka som knivdöda sin mor någon hjälp innan hon hade död på sin mor... NÄÄ...

Kanske inget av detta hänt om man varit mer hjälpsam... men det är man inte... man skiter i dom... Låt dom gå på stan som tickande bomber... PANG snart smäller det igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske inte är tack vare han, men det är tack vare såna som dom har åldersgräns... Såna som massmördar människor borde inte få kallas människor... det är så JAG tycker ^_^

Ja men alla är vi människor... Vi har alltid dödat varran... Ta vilken tidålder du vill... Och vi är inte speciellt mycket råare idag... T.ex halshuggningar har funnits lääänge...

Människan är gjort för att döda... Sen att vi har byggt upp en skum värld där vi ska leva i fred... Det går ju inte att uppleva när människan inte kan ändra sig själv...

Så bara att inse att vi lär se mer sånt här i framtiden tyvärr... Speciellt då man ser 10-11åringar (och snart ungre) som dyrkar mördare och gärna vill bli det själva... Dom ser det som tufft att kunna gå in på t.ex en skola med ett hagelgevär och trycka av på allt som rör sig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså jag måste säga att jag håller med ericharris en del, men inte allt . För det han vill komma fram till är att det inte finns tillräckligt (stavning?) med Hjälp för psykiska sjuka i Världen. Och Eric Harris var väl mobbad också? Då blir det ingen bra Kombination Att vara mobbad och att vara psykiskt sjuk utan att får hjälp.

// Frenzy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men alla är vi människor... Vi har alltid dödat varran... Ta vilken tidålder du vill... Och vi är inte speciellt mycket råare idag... T.ex halshuggningar har funnits lääänge...

Människan är gjort för att döda... Sen att vi har byggt upp en skum värld där vi ska leva i fred... Det går ju inte att uppleva när människan inte kan ändra sig själv...

Så bara att inse att vi lär se mer sånt här i framtiden tyvärr... Speciellt då man ser 10-11åringar (och snart ungre) som dyrkar mördare och gärna vill bli det själva... Dom ser det som tufft att kunna gå in på t.ex en skola med ett hagelgevär och trycka av på allt som rör sig...

Men..

Vet du vad ordet idol innebär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men alla är vi människor... Vi har alltid dödat varran... Ta vilken tidålder du vill... Och vi är inte speciellt mycket råare idag... T.ex halshuggningar har funnits lääänge...

Människan är gjort för att döda... Sen att vi har byggt upp en skum värld där vi ska leva i fred... Det går ju inte att uppleva när människan inte kan ändra sig själv...

Så bara att inse att vi lär se mer sånt här i framtiden tyvärr... Speciellt då man ser 10-11åringar (och snart ungre) som dyrkar mördare och gärna vill bli det själva... Dom ser det som tufft att kunna gå in på t.ex en skola med ett hagelgevär och trycka av på allt som rör sig...

För det andra så är den inte skapad för att döda, det är något den kom på själv för att få fatt på mat... Sen är det ett VAL att döda människor... Jag tycker allt som har med att döda varandra är fel även ifall det är en som dödat nån. Dom ska sitta inne LÄNGE och få vård där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du säga att jag är sjuk? Du vet inte vem jag är... Du känner inte mig...

Sen vem bryr sig va han gjorde... Det finns ändå för mycket folk i världen... Vi behöver rensa lite... Sen hade dom nog ingen framtid... I USA blir man bara en dåre till slut...

Altså, du är nog den största idiot jag nånsin stött på på internet någonsin.

Hur i helvete kan du ha honom som idol? En kille som gått bärsark på en skola.

Jävla idiot. Fan vad härligt det skulle vara att slå in din panna. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med EricHarris delvis - men det är idiotiskt att säga "Hur kan du säga att jag är sjuk? Du vet inte vem jag är... Du känner inte mig...

Sen vem bryr sig va han gjorde... Det finns ändå för mycket folk i världen... Vi behöver rensa lite... Sen hade dom nog ingen framtid... I USA blir man bara en dåre till slut...".

Idiotiskt.

...och att i ena stunden säga att personen är ens idol, och i den andra påstå att "då man ser 10-11åringar (och snart ungre) som dyrkar mördare och gärna vill bli det själva... Dom ser det som tufft att kunna gå in på t.ex en skola med ett hagelgevär och trycka av på allt som rör sig..." känns lite fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen hade dom nog ingen framtid... I USA blir man bara en dåre till slut...".

Säg det framför mig så får vi se vad du har för framtid sen, ta det som hot om du vill "I don't give a fuck" Viva la USA

En sak till, vem fan bryr sig om störda, det gäller att vara förberedd..många dör av shock...dom kan inte röra sig och då blir dom enkla offer, skulle alla därimot flyga på gärningsmannen skulle han och hans puffra inte ha så stor chans! SICK WORLD!

Redigerad av WiboO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg det framför mig så får vi se vad du har för framtid sen, ta det som hot om du vill "I don't give a fuck" Viva la USA

En sak till, vem fan bryr sig om störda, det gäller att vara förberedd..många dör av shock...dom kan inte röra sig och då blir dom enkla offer, skulle alla därimot flygga på gärningsmannen skulle han och hans puffra inte ha så stor chans! SICK WORLD!!!

Taskigt att quota mig, jag quotade ju han! Höhö.

Jag vill inte få någon ligist i GBG på mig =).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...