Jump to content

Bilder På Era "idoler"?


GEAS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 190
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jepp det var till dig ^_^

pff tillåt mig skratta men HAHAHAHAHA, vadå spela hjälte? vi får väll se dagen när det blir krig! ok men nu kanske jag inte ska yttra mig mer, orka med internetgangbangers...Sverige är så långt bakom USA att vi bara har hunnit med internettjaffs...va ett ord till er USA hatare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är anti usa hatare bör vi samarbeta mot dessa vänstervridna anti Usa forumiter!

vad fan kacklar du om, jag är inte usa hatare, har fan mer amerikanska flaggor än svenska hemma, är av ursprung svensk och amerikan med mera, knappast att jag hatar usa då...ska fan flytta dit! fattar faktiskt inte vad du pratar om...om dom är vänsterpartister eller vänsterpolitiker så låt dom vara det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ditt cp skitsamma, alla här vet att jag är den enda som försvarar usa i vått och torrt och så börjar du babbla om anti usa grejs ANTI USA HATARE skrev jag ..

Ja men om du älskar USA så mycket så flytta ditt da... Jag lovar att inte hindra dig... Jag slänger gärna av dig ur sverige om du vill... Inga problem... Men lämna oss det land vi älskar...

Sen till okka...

Ja kul att du håller me på lite iallafall. Alla har vi olika åsikter om allt vilket ses här... Dock har jag inget imot dina ilägg. har aldrig haft heller... Vet ju vem du är :P

Sen till er övriga...

Jag dyrkar inte Eric Harris... Jag tycker det är synd det som hände men dom får skylla sig lite själva då Eric va han sjävl skrev i sin dagbok att han gång på gång försökt skaffa hjälp... Men ingen bryr sig... Han blev även mobbad som en sa här tidigare... Och han kännde sig inkörd i ett hörn... Och då ingen lyssnar så ville han få uppmärksamhet... Dock så blev det kanske värre än va som kanske hade hänt om dom jävlarna hade hjälpt han...

Eric va ju en smart kille. Det tyckte många som kännde han...

Idag så finns det några få som dyrkar han (jag är ingen av dom)

men dom flesta hatar han för det han gjorde...

Men det som Eric är nog mest känd för är nog hans egna Doom banor...

Tex: bricks, fightme, hockey, station mfl

Så om han nu fått den hjälp han kunde fått så kanske han ahde gjort egna spel idag... vem vet... och kanske kunat konkurera med R* typ hehe ^_^

Ja ni fattar...

Sen tycker jag det är så jävla messigt av några folk här att sitta och slänga ur sig att dom ska slå in pannan på mig mm... Mycket snack lite värkstan säger jag då... För det är så jävla lätt att sitta bakom sin lilla data skärm och tycka man är tyffast i stan... Kollade på en av er... 14år... Jo jag tackar ja... Vet mycket väl att många (inte alla) ungar idag är jävligt tykna.. Men när man står framför dom så är dom inte så jävla tyffa längre... Då vill dom gärna springa iväg och gråta...

Jag vet, eftersom vi har några såna på gatan här...

Nu har jag sagt mitt här... Sen va ni tycker och tänker vidare här det skiter jag blanka fan i...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska flytta till USA.

Desseutom har jag all rätt att befinna mig på svensk mark så gå och häng dig weirdo.

Bra när åker du?

Sen tycker jag inte om att du använder ordet CP... Samma som att folk säger damp till folk bara sådär... Jag har varken eller... Men tror fan inte det är kul för dom som värkligen har det...

Hur kul skulle det va om du hade damp tex...

Om du ens vet va det är... Du har nog ingen koll på skolan heller... Sitter bara med polarna och säger: "kolla jag köpte värsta Nokian igår... Fett cool alltså..." Hmmm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, den här topicen gick ju lite åt skogen...

Eric borde fått den hjälp han behövde, men snälla... Skjuter man folk p.g.a. det borde man inte bli annat än hatad.

Visst han kanske inte hade det lätt, så lite synd är det om honom. Men mer synd är det om de anhöriga till offerna.

Eric var smart på ena sidan och idiot på andra sidan. Men genom att göra det han gjorde förblir han idiot, i mina ögon.

Se'n hur du blir fascinerad av han är ett stort frågetecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du säga att jag är sjuk? Du vet inte vem jag är... Du känner inte mig...

Sen vem bryr sig va han gjorde... Det finns ändå för mycket folk i världen... Vi behöver rensa lite... Sen hade dom nog ingen framtid... I USA blir man bara en dåre till slut...

brA argument,,, <_< bara för att man inte har en framtid så behöver man inte ta med sig 12 mäniskors liv med sig och ca 50 människor dödligt skadade,,, de är sjuk, sök hjälp :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
pff tillåt mig skratta men HAHAHAHAHA, vadå spela hjälte? vi får väll se dagen när det blir krig! ok men nu kanske jag inte ska yttra mig mer, orka med internetgangbangers...Sverige är så långt bakom USA att vi bara har hunnit med internettjaffs...va ett ord till er USA hatare!

På riktigt betyder gangbangare gruppsex, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Eric

Du får förstå alla på forumet, har du 6 massmördare(?) och sen postar en bild på Eric Harris i en idol topic kan man tycka att du är lite konstig. Jag tycker inte att det finns några alls förklaringar för sådana personer som dem.

Min idol är Kirk Hammet och Zakk Wylde. Grymma gitarrister (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...