Jump to content

Nytt Gta?


 Share

Recommended Posts

Nästa GTA ska borde INTE vara ett online-spel. Det borde utspelas året det släpps (2007 t.e.x) och knyta ihop historien med dom tidigare gta-spelen. Man kommer bland annat att få uppdrag utav CJ, Tommy Vercetti och GTA3 killen (han skriver lappar). Vad hände egentligen med Donald Love, detta och mycket mer får man reda på. Spelet utspelar sig som någon skrev i ett fiktivt Chicago med tillhörande landskap och grafiken kommer va bland dom bästa till PS3.

Det skulle bli grymt bra om det skulle bli på det sättet enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Nästa GTA ska borde INTE vara ett online-spel. Det borde utspelas året det släpps (2007 t.e.x) och knyta ihop historien med dom tidigare gta-spelen. Man kommer bland annat att få uppdrag utav CJ, Tommy Vercetti och GTA3 killen (han skriver lappar). Vad hände egentligen med Donald Love, detta och mycket mer får man reda på. Spelet utspelar sig som någon skrev i ett fiktivt Chicago med tillhörande landskap och grafiken kommer va bland dom bästa till PS3.

Det skulle bli grymt bra om det skulle bli på det sättet enligt mig.

Låter inte helt dumt, även om det vore tråkigt om dem knöt ihop alla trådar. Då skulle det inte finnas någon direkt anledning att skapa ett till GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TÄNK PÅ DETTA::::::::

Rockstar games sa att direkt efter dom var färdiga med GTA VC började dom direkt jobba på GTA SA, så jag tror dom fortsätter i den stilen. Möjligtvis får dom en månads ledighet för att vila och för att samla fantasin om vad nästa spel ska handla om och

komma upp med nya ideer. Det blir ganska svårt för alla bra ideer är redan användna. Jag tyckte nästan ideen till SA var kass "tidigt 90-tal" men på nåt jävla vänster så lyckades dom göra det så jävla fantastiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TÄNK PÅ DETTA::::::::

Rockstar games sa att direkt efter dom var färdiga med GTA VC började dom direkt jobba på GTA SA, så jag tror dom fortsätter i den stilen. Möjligtvis får dom en månads ledighet för att vila och för att samla fantasin om vad nästa spel ska handla om och

komma upp med nya ideer. Det blir ganska svårt för alla bra ideer är redan användna. Jag tyckte nästan ideen till SA var kass "tidigt 90-tal" men på nåt jävla vänster så lyckades dom göra det så jävla fantastiskt...

Sant... känns så konstigt att det antagligen ska komma ett nytt. Tycker det verkar lite som att GTA3 och GTA:VC var lite övningsgrejer och sedan slog dem ihop båda spelen och lade till lite extra grejer. Känns knasigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fel! min kompis köpte inte ;)

edit : hade varit fräckt om dom gjorde ett gta som i ett helt landskap ännu större vad de e nu tex. ett landskap med massa städer. nån stans i europa. dom har ju använt . miami , new york och los angeles , las vegas & san fransico. finns de fler "gta aktiga" städer i usa? ne tror inte de . London eller paris skulle dom varit i.

Jag tycker dom ska göra ett GTA i Göteborg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...