Jump to content

Vad är Det Dåligaste Med San Andreas?


Sikorka
 Share

Recommended Posts

finns inget dåligt med spelet kanske bara att det är för överväldingande och man vet inte vad man ska göra först :D leta upp spöken och psykopater med motorsåg glida runt i öknen med monster trucken hoppa fallskärm utan att lösa ut den och se vad som händer eller bara ta över alla områden :P det finns så mycket kvar att göra och jag vet inte vart jag ska börja :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen finns det väl inget dåligt med San Andreas. Men om man verkligen ska se ner på någonting så är det väl att det hackar till ibland. Kan ibland bli lite orolig när det hackar till då jag tror att spelet ska haka upp sig. Men annars finns det bara gott att prata om San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen finns det väl inget dåligt med San Andreas. Men om man verkligen ska se ner på någonting så är det väl att det hackar till ibland. Kan ibland bli lite orolig när det hackar till då jag tror att spelet ska haka upp sig. Men annars finns det bara gott att prata om San Andreas.

sannt som snoken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh inte för att vara petig men det heter sämsta. "Vad är det SÄMSTA med San Andreas" ska det stå. jaja ville bara vara lite tyksnäll :)

Har du inte läst Fredrik Lindströms bok "Världens dåligaste språk"? Han säger ju att det är okej att säga "dåligaste" eftersom många säger det så är det ett ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt

Det rockstar ljög om var riktigt svagt/lamt. Men jag tycker inte vi kan tracka ner på GTAsajten's information eftersom de fick dom mesta tipsen från andra gtasajter.

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...