Sikorka Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vad är det dåligaste mad SA? själv vet jag inte.... det är så himla bra så det finns inget taskigt om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 dålig fps ibland...men annars så är det felfritt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Öh inte för att vara petig men det heter sämsta. "Vad är det SÄMSTA med San Andreas" ska det stå. jaja ville bara vara lite tyksnäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 finns inget dåligt med spelet kanske bara att det är för överväldingande och man vet inte vad man ska göra först leta upp spöken och psykopater med motorsåg glida runt i öknen med monster trucken hoppa fallskärm utan att lösa ut den och se vad som händer eller bara ta över alla områden det finns så mycket kvar att göra och jag vet inte vart jag ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) alla lögner Redigerad 6 november, 2004 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Igentligen finns det väl inget dåligt med San Andreas. Men om man verkligen ska se ner på någonting så är det väl att det hackar till ibland. Kan ibland bli lite orolig när det hackar till då jag tror att spelet ska haka upp sig. Men annars finns det bara gott att prata om San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Igentligen finns det väl inget dåligt med San Andreas. Men om man verkligen ska se ner på någonting så är det väl att det hackar till ibland. Kan ibland bli lite orolig när det hackar till då jag tror att spelet ska haka upp sig. Men annars finns det bara gott att prata om San Andreas. sannt som snoken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det finns absolut inget fel på San Andreas, en spelares dröm. Men om jag måste säga nåt, så får det bli Zero's uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Öh inte för att vara petig men det heter sämsta. "Vad är det SÄMSTA med San Andreas" ska det stå. jaja ville bara vara lite tyksnäll Har du inte läst Fredrik Lindströms bok "Världens dåligaste språk"? Han säger ju att det är okej att säga "dåligaste" eftersom många säger det så är det ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Att jag typ vet storyns slut pga vissa PUCKADE JÄVLA FANSKAPS IDIOTER SOM INTE TÄNKER SIG FÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Att jag typ vet storyns slut pga vissa PUCKADE JÄVLA FANSKAPS IDIOTER SOM INTE TÄNKER SIG FÖR som att skriva topicens namn "234567890" som är något överraskande sen när man spelar liksom!!! offtopic/ ska köpa PS2 och GTA:SA om dos weekos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fat Abbot Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 dålig fps ibland...men annars så är det felfritt enligt mig. Jo dålig fps är det ibland när det är många bilar och så runt om en men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det dåliga med San Andreas, är att det inte finns ngt dåligt... *skämta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 mitt gammla ps2 gick sönder och jag ska få den där nya PS2 och San Andreas.. är San Andreas verkligen så bra som alla säger..det sägs att man kan köpa fallskärm ..är det sant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt Så jävla bra sagt *klappar* En till dålig sak e ju fan grafiken. Redigerad 6 november, 2004 av Dutchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt Det rockstar ljög om var riktigt svagt/lamt. Men jag tycker inte vi kan tracka ner på GTAsajten's information eftersom de fick dom mesta tipsen från andra gtasajter. Redigerad 6 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det rockstar ljög om var riktigt svagt/lamt. Men jag tycker inte vi kan tracka ner på GTAsajten's information eftersom de fick dom mesta tipsen från andra gtasajter. mm men hultan sa ju att gtasajten är hur pålitlit som helst och att man kunde lita på vad som tsod att dom bara tog bekräftat info mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 mm men hultan sa ju att gtasajten är hur pålitlit som helst och att man kunde lita på vad som tsod att dom bara tog bekräftat info mm. Bekräftat från R*, vilka ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Bekräftat från R*, vilka ljög. mm ja sa ju R* också, men GTAsajten tog ju info från artiklar mm, och det är inte allti säkra källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts