Jump to content

Vad är Det Dåligaste Med San Andreas?


Sikorka
 Share

Recommended Posts

jag hittade ett fett fel..

jag parkerade min Verticalbird(flygplan) i en backe för jag skulle leta läderfejjan.. flygplanet åkte rätt ner från kullen.. jag sprang efter det.. när jag ser planet.. så va den mitt i ett träd.. liksom.. den hade fastnat i trädet.. hm konstigt? tänkte jag.. så jag tog de o skulle hovra mig upp igen från kullen.. den va inne i trädet asså då.. " Chaflink! Kabooooom ! " .. WASTED.. werid..!! skumt.. :unsure:

Redigerad av the_yakuza_man91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! så det kan gå... Jag håller med dig, autosiktet är lika dåligt som förr. Siktet fladdrar och det är ibland svårt att skita på fienderna då CJ skjuter rakt upp i luften. Även styrningen till fots kunde varit bättre. Då menar jag att cameravinkeln ofta får fnatt då man kommer för nära väggar och trånga utrymmen. Grafiken kunde också blivit snäppet bättre men eftersom spelet är så pass stort så känns det inte så farligt. Annars är spelet prickfritt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det dåligaste enligt mig är radiokanalerna...man borde ha gjort typ 3 st och de var mycket längre och spelade blandad musik...skulle blivit mykket bättre än att ha en massa olika beroende på radiokanal...

Edit: Detta var min 2000:e post

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dåligaste är nog alla lögner som gtasajten/R* la ut. är lite besviken påå det faktiskt

är du dum eller?

Det har väl inte med spelet att göra? spelet blir inte sämre för det, det är fortfarande samma spel, så det du syfta på är "Det sämsta med GTA sajten är alla falska rykten och lögner"

(som dom har fått från R*)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...