Jump to content

Nåra Som


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 142
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag och HemuleN satt hemma hoss mig och spelade. Jag skulle visa han hur mt. chilliad såg ut och vi tog mountain biken och cyklade upp. När vi tillslut kom upp till toppen så parachutade vi ut, landade på en liten klippa som stog ut från berget och fick syn på något gick runt bland träden!

Vem vet, kan det vara Bigfoot?

post-31-1099846894_thumb.jpg

Redigerad av Jesus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och HemuleN satt hemma hoss mig och spelade. Jag skulle <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=visa&v=56">visa</a> han hur mt. chilliad såg ut och vi tog mountain biken och cyklade upp. När vi tillslut kom upp till toppen så parachutade vi ut, landade på en liten klippa som stog ut från berget och fick syn på något gick runt bland träden!

Vem vet, kan det vara Bigfoot?

Inklippt det är inga "Streck" från Tv'n på eran "BIGFOOT"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag skulle fixa lite armor och en fallskärm på mount chilliad så såg jag en liten röd prick (ett UFO) flyga väldigt snabbt över himlen. Jag pausade direkt och var beredd på att ta fram kameran i spelet. Jag bytte så fort jag kunde till kameran, men det var förgäves, den röda pricken hade åkt iväg.

Det var inte ett flygplan för att det var ingen rök efter den och den åkte väldigt snabbt, och inte i en linje utan den åkte i sigg sack (stavning).

Varför får bara 30 st vara med! Jag vill också vara med!

Redigerad av _tobbe_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...