Jump to content

Nåra Som


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Idag när jag skulle fixa lite armor och en fallskärm på mount chilliad så såg jag en liten röd prick (ett UFO) flyga väldigt snabbt över himlen. Jag pausade direkt och var beredd på att ta fram kameran i spelet. Jag bytte så fort jag kunde till kameran, men det var förgäves, den röda pricken hade åkt iväg.

Det var inte ett flygplan för att det var ingen rök efter den och den åkte väldigt snabbt, och inte i en linje utan den åkte i sigg sack (stavning).

Varför får bara 30 st vara med! Jag vill också vara med!

Det låter som det var ett stjärnfall å de e inte så ovannligt. Men de kanske va något annat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 142
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

man-stamp du kan ju ändå jaga allt vem har sagt att du inte kan jaga du kanske inte får vara med dom men jaga själv frö alla som är med kan ju inte spela tillsammans bara söka i sett eget san andreas så du kan ju jaga för dig själv för du kanske vill se dom :P

Ord.

Sorry man-stamp men den e full :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssna på min "upplevelse" -_-

klockan är ca 22:30 en torsdag kväll

uppdraget är "The black project"

står vid utkanten av area 69 och kollar runt lite när jag får se på nått som "seglar" i luften en liten bit ovanför area 69 som sedan försvinner spårlöst!

tror den gick uppåt men är inte säker..jag hade ingen kamera för att jag bytte ut den mot en fallskärm..men ja hade ändå inte hunnit tagit ett kort för att jag knappt fattade vad det var! men jag såg den och det räcker för mig... :P

Edit: det var ingen "prick" utan jag såg formen och allt..den var mörk antingen grå eller lila svart och såg ut som ett av korten som ses i lill brobel in eller va de nu heter :D

Redigerad av Richard_I
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssna på min "upplevelse" -_-

klockan är ca 22:30 en torsdag kväll

uppdraget är "The black project"

står vid utkanten av area 69 och kollar runt lite när jag får se på nått som "seglar" i luften en liten bit ovanför area 69 som sedan försvinner spårlöst!

tror den gick uppåt men är inte säker..jag hade ingen kamera för att jag bytte ut den mot en fallskärm..men ja hade ändå inte hunnit tagit ett kort för att jag knappt fattade vad det var! men jag såg den och det räcker för mig... :P

Låter skumt.

Det kanske va aliens som anfaller :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...