Jump to content

Dator


VC Rules
 Share

Recommended Posts

Hej, vad är det på ME som gör datorn såå slö?

Har en P4, 1400Mhz, 256DDR, gefoce2 64mb. När jag installerar WinXP eller Win98 så flyter spelen bra, kan köra med högre upplösning o det flyter på mycket bättre, det bara hackar o håller på med ME. Finns det något program som kan speeda up ME eller så man får bättre fart på windows buggigaste win :rolleyes: ?

Mycket tacksam för svar!

Redigerad av VC Rules
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, vad är det på ME som gör datorn såå slö?

Har en P4, 1400Mhz, 256DDR, gefoce2 64mb. När jag installerar WinXP eller Win98 så flyter spelen bra, kan köra med högre upplösning o det flyter på mycket bättre, det bara hackar o håller på med ME. Finns det något program som kan speeda up ME eller så man får bättre fart på windows buggigaste win :D ?

Mycket tacksam för svar!

Finns bara en sak att göra, uppgradera till XP för ME är det sämsta OS som Microsoft gjort. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns bara en sak att göra, uppgradera till XP för ME är det sämsta OS som Microsoft gjort. :rolleyes:

Jag håller med.

Jag hade Windows Millenium Edition innan. Det var så segt, dåligt, ostabilt............

När jag hade Win ME installerade jag om datorn ca 1 gånger på en månad nu när jag har Windows XP Professional har jag inte installerat om datorn en enda gång pga att den fungerar så bra.

Hakar nästan aldrig upp sig heller :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hos min kompis som har p3 1000 mhz och ME hackar GTA3 som f-n, jag har hjälpt honom med High FPS, 3d analyze och 1000 andra program, men det hackar i alla fall, fast han har 640x480x16. Skulle det sluta hacka om han uppgraderade till XP??? Han funderar på att göra det.

Nu när jag har ME så kan jag köra Mafia i 800x600 o dåliga inställnigar med lite hack!

Sen testa jag Mafia på XP o då kunde jag köra det i 1024x768 med medel inställningar,inget hack.

Samma med Formel 1 2002, går segt o hackar med ME, flyter på som f*n med XP...

Så byt ni som kan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
själv har man en compaq Evo D300v med 1200 mhz 18.6 GB minne och grafikkort vet ej funkar på alla spel i allafall. och så har den nätverkskort, mus m.m och det bästa operativsytemet: Windows 98 Second Edition. hänger sig aldrig inga problem eller nått. :D:huh:

18.6 GB minne??? :angry:

Hårddisk menar du väl... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...