Jump to content

Vad händer efter GTA:SA?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Ja, jag har suttit här och funderat, man har suttit och fantiserat hur GTA:SA ska bli nu ända sen man klarade ut GTA:VC.

Men, efter att man har klarat GTA:SA så kommer det bara kännas tom, man har inget att drömma och fantisera om.

Fast så är det ju med de flesta spel. Men det kommer främst vara tomt efter alla storspel som släpps i höst, t.ex. Halo2, Killzone, GTA:SA, Half Life 2, Doom 3 m.m.

Alla de här spelen har man ju drömt om, efterso mde är så kallade "storspel".'

me nvad ska man drömma om efter att man har lirat dem? Man kan ju inte vänta sig en uppföljare till alla de liren inom en alltför snar framtid.

Men man kan ju alltid hoppas Rockstar visar upp ett nytt GTA projekt under nästa E3, det hade varit kul, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skulle tippa på att dom börjar med GTA: Online efter sin välförtjänta semester, om dom inte har nått annat spel planerat.

<Edit>

OffT: *Skriver in i "kom-i-håg"-listan att man ska läsa posterna innan man svarar* :rolleyes:

OnT: Vet inte vad jag ska göra, hittar väl alltid på nått roligt.

</Edit>

Redigerad av Phantom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har suttit här och funderat, man har suttit och fantiserat hur GTA:SA ska bli nu ända sen man klarade ut GTA:VC.

Men, efter att man har klarat GTA:SA så kommer det bara kännas tom, man har inget att drömma och fantisera om.

Fast så är det ju med de flesta spel. Men det kommer främst vara tomt efter alla storspel som släpps i höst, t.ex. Halo2, Killzone, GTA:SA, Half Life 2, Doom 3 m.m.

Alla de här spelen har man ju drömt om, efterso mde är så kallade "storspel".'

me nvad ska man drömma om efter att man har lirat dem? Man kan ju inte vänta sig en uppföljare till alla de liren inom en alltför snar framtid.

Men man kan ju alltid hoppas Rockstar visar upp ett nytt GTA projekt under nästa E3, det hade varit kul, eller?

Jag skulle väl tipsa dig att ta en promenad eller dylikt. Möjligtvis läsa en bok eller träffa vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan väll dra igenom hela gta serien om man inte ha någe att göra altså. När man klarat SA :)

Det hade ju kunnat vara ett bra projekt för Rockstar, att göra alla de här GTA spelen som vi har sett på den här generationen till ett och samma spel till nästa generation. Alltså att man kan åka till alla städer, Liberty City, Vice City och de tre städerna i San Andreas, sen hade de kunnat lägga in en eller två nya städer så hade det varit lite nytt också. Men alla uppdrag m.m. ska ju vara nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* började på San Andreas redan när Vice City var klart, så jag antar att dom börjar med nästa eventuella projekt snart. Dessutom så har dom räknat ut att det kommer ta ca 140 timmar att klara hela spelet (non-stop), så det kommer ta väldigt lång tid för dig innan du inte har något att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R* började på San Andreas redan när Vice City var klart, så jag antar att dom börjar med nästa eventuella projekt snart. Dessutom så har dom räknat ut att det kommer ta ca 140 timmar att klara hela spelet (non-stop), så det kommer ta väldigt lång tid för dig innan du inte har något att göra...

Haha, jo det är ju bra att det tar lång tid. Det som är bra med långa spel är att man kan börja lira om dem nästan direkt efter att man har klarat det eftersom man inte kmmer ihåg alla uppdrag m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet att många inte kommer hålla med mig om detta men jag hoppas att det inte blir nåt gta-online. Tycker inte det är GTA helt enkelt. Hoppas att dom i nästa spel utspelar sig i asien, typ Tokyo, Hong Kong eller Singapore. Det vore coolt

Im with you!

Om nästa GTA blir GTA-online blir jag jävligt besviken.

En asiatisk stad... mja, inte riktigt min smak faktiskt. Tycker väl att de kan hålla sig till miljöer som GTAIII och GTA: SA. Stadsmiljö alltså :D Blev faktiskt lite besviken på Barbie-miljön i VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Barbie-miljön"... BAH!

Det är ju Miami Vice-miljö för fan. Inte något Barbie-skit. Sedan ska det ju avspegla alla 80-talsklichéer och det ger ju en extrem och något "twistad" bild av Miami.

Men racka inte ner på Vice City.

Miami Vice = Barbie-miljö.

80-tal = Fula kläder (inte subkulturerna dock, bara mainstreamkläderna).

GTA Vice City = Det är bra, men inte vad jag hade förväntat mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...