Jump to content

Vad händer efter GTA:SA?


Frostic
 Share

Recommended Posts

theatre, har du ens kollat på Miami Vice? Det är nämligen inte alls någon "Barbie-miljö" i den TV-serien. Och ja, som sagt, 80-talets klädmode är väl en ganska ökänd mode-era, och det är ju det som gör det kul. Humor, parodi och lyteskomik.

GTA: Vice City kan (såklart) inte falla alla i smaken, och jag respekterar detta, jag försvarar bara mina ståndpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

theatre, har du ens kollat på Miami Vice? Det är nämligen inte alls någon "Barbie-miljö" i den TV-serien. Och ja, som sagt, 80-talets klädmode är väl en ganska ökänd mode-era, och det är ju det som gör det kul. Humor, parodi och lyteskomik.

GTA: Vice City kan (såklart) inte falla alla i smaken, och jag respekterar detta, jag försvarar bara mina ståndpunkter.

Klart, serien är skön. Men det är visst lite barbie över det hela med alla neonljus. Det är ju just det som förstår hela VC. Allt blir bara komiskt och fånigt (enligt mig). Men... nu tror jag att vi är i fel forum och disskuterar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tro (och hoppas på) att nästa del i serien blir GTA 4, och kommer till nästa generations konsoller.

Dom har gjort två "follow ups" på GTA 3 nu och jag tycker det skulle passa fint med en Del 4 i serien. Med ytterligare något extra!

Men iofs gör det mig inget om dom fortsätter på samma sätt som dom gjort sedan GTA 3, eftersom det konceptet är så sjukt underhållande!

Hur det än blir, blir jag nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMM GTA 4 till PS3 är nog mitt tips....

Då är vi tillbaka i Libirty city.... med omnejd. Året är 2010 (PS3 har troligtvis realese 2006)

Läste i en gammal SP att nästa GTA till nästa generations konsolen har arbetet redan startat.... Men det blir när R* äntligen får lägga vantarna på hårdvaran det riktiga arbetet startar....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du kan ju allt lira The Getaway 2: Black Monday när man har lirat klart San Andreas.

Men vafan får jag höra här?... Folk som inte gillade Vice City?... Vice City må vara en av de bästa liren som har gjorts. 80-tals miljö till GTA?.. Extremt häftigt!

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Im with you!

Om nästa GTA blir GTA-online blir jag jävligt besviken.

En asiatisk stad... mja, inte riktigt min smak faktiskt. Tycker väl att de kan hålla sig till miljöer som GTAIII och GTA: SA. Stadsmiljö alltså :D Blev faktiskt lite besviken på Barbie-miljön i VC.

skulle inte Tokyo, Hong Kong eller Singapore också vara stadsmiljö? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA Online kommer väl baseras på ett gigantiskt Los Angeles..

Los Santos (en stad i San Andreas) är ju GTAs motsvarighet till Los Angeles (Såsom Vice City är Miami).

Men det är ju inte helt omöjligt att dom gör en stad två gånger, dom gjorde ju Liberty City igen i GTA 3, för det första GTA spelet utspelades ju i Liberty City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA sverige!

man får uppdrag av Göran Persson ^_^

tänk er, GTA sverige! hahaha :P

man kan åka till minsta stad i Sverige... allt ser exarkt lika dant ut som i verkligheten, varenda människa finns med, ingen likadan(förutom tvillingar), alla us kan man gå in i...man kan hitta sig själv ligga o sova!

hade vatt kul ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...