Jump to content

Vad händer efter GTA:SA?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Los Santos (en stad i San Andreas) är ju GTAs motsvarighet till Los Angeles (Såsom Vice City är Miami).

Men det är ju inte helt omöjligt att dom gör en stad två gånger, dom gjorde ju Liberty City igen i GTA 3, för det första GTA spelet utspelades ju i Liberty City.

jag vet det... spekulationer säger att valet blir Los Angeles..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Haha, jo det är ju bra att det tar lång tid. Det som är bra med långa spel är att man kan börja lira om dem nästan direkt efter att man har klarat det eftersom man inte kmmer ihåg alla uppdrag m.m.

Ja det är rätt, men om man inte vill göra om uppdragen så är ändå samhället så himla stort så det finns alltid nya platser att upptäcka! Det är det som är så roligt med att det är stort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är rätt, men om man inte vill göra om uppdragen så är ändå samhället så himla stort så det finns alltid nya platser att upptäcka! Det är det som är så roligt med att det är stort.

Jo, jag har inte sett alla platser som går att se i VC ännu, eller jag tror inte jag har sett allt iallafall. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...