Jump to content

Vad gör du för att lugna dig =)


 Share

Vad gör du för att lugna dig innan GTA SA kommer  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Försöker tänka på nåt annat, sliter mitt hår, tar lugnande, slår mig själv medvetslös och... hm...

Eller gör något annat, jag behöver inte "lugna ner" mig för att ett spel kommer ut. Tycker verkligen synd om dom som gör det.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Bryr mig inte.

Det får ju komma när det kommer, och även om tiden är relativ så är den likförbannat ivägen lika mycket, vad man än gör. Personligen har jag nästan fått ett liv nu - jag både sover, äter och går ut ibland. Sicket öde, va.

Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Bryr mig inte.

Det får ju komma när det kommer, och även om tiden är relativ så är den likförbannat ivägen lika mycket, vad man än gör. Personligen har jag nästan fått ett liv nu - jag både sover, äter och går ut ibland. Sicket öde, va.

Förresten, är det bara för mig som det släpps dagen innan höstlovet?

Nej, det är så för måååååånga! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det släpps när mitt höstlov nästan slutar. (w00t) :'(

*edit* Fick reda på nyligen att jag ska på fest som varar hela dan efter SA släpps. (w00t)

fick reda på? låter du andra bestämma när du ska gå på fester eller? :P

Min 3 år gamla burk lär inte räcka för San Andreas så en fördel med att spelet släpps till PC först nästa år är att jag hinner skaffa en ny dator tills dess. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...