Jump to content

8:balls?


Wern
 Share

Recommended Posts

Jepp den finns. När du kör uppdraget för Taxi företaget så ringer "Mercedes" dig, men i själva verket är det nån annan. Du kör till en ganska öppen yta i hamnen på andra ön. Längst bort på den ytan finns det 2 garage, det ena med en "8" på sig har jag för mig. Bara köra in där och ut, och sen lämnar du bilen på ett passande ställe och sen detonerar du bomben med kontrollen du får med på säkert avstånd..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp den finns. När du kör uppdraget för Taxi företaget så ringer "Mercedes" dig, men i själva verket är det nån annan. Du kör till en ganska öppen yta i hamnen på andra ön. Längst bort på den ytan finns det 2 garage, det ena med en "8" på sig har jag för mig. Bara köra in där och ut, och sen lämnar du bilen på ett passande ställe och sen detonerar du bomben med kontrollen du får med på säkert avstånd..

Gammal tråd men. om någon ser detta : Det är det där updraget när man ska hämta mercedes för kaufman cab och då helt plötsligt stängs grinden och 10 "NORMALA" taxi's kommer in. då ska du klara dig i en viss tid och sen döda en person. då får du Zebra cab. Där inne fins det iaf en 8:ball

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en anan tråd till'et.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=13801

Tänkte direktlänka till den bild jag bifogade i den topicen, men går inte det? Det ska gå! Jag har sett nån annan som gjort så iaf B)

http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1081914993.jpg

Högerklicka på bilden, och ta Egenskaper.(ja på internet) så får du internetadressen, andvänd img koden för att få bilden hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...