Jump to content

nån som vet om det hä funkar


Mr_Vercetti
 Share

Recommended Posts

I denna guide ska jag förklara hur man enkelt kan tjäna flera tusen kronor på bara några timmars jobb. Innan vi börjar med själva guiden så bör alla vara medvetna om att det finns en liten risk för att detta inte fungerar!

Jag vill varna för en något luddig guide/artikel. Jag skrev den under press men jag hoppas ni får en lite inblick. En bättre kommer upp när jag har säkra bevis för att detta fungerar till 100%.

--------------------------------------------------------------------------------

Det hela går ut på att man via en sida (Nitroclicks) får uppdrag som ska göras och för varje uppdrag får du en viss summa. Ett uppdrag brukar gå till så att man ska gå in på ett företags hemsida och registrera sig som medlem där, några sekunder senare hittar du ett välkomms-mail i din inbox och i det ska det finnas en kod som du sedan ska skriva in på Nitroclicks hemsida. Mycket simpelt med andra ord men det gäller att vara uppmärksam för att hitta koden och läsa instruktionerna till varje uppdrag. Ett vanligt uppdrag tar ca 2-5 min och man får normalt $3 - $4 (30-40kr).

I skrivande stund har jag tjänat ihop ca $320 på ca en och en halv månad och endast jobbat ca 5-6 timmar med det! Jag måste dock erkänna att det går mycket segare att tjäna pengar nu än vad det gjorde förut och enligt supporten så ska det ta ca nio månader för en "hederlig" medlem innan man kommer up i $500 och kan ta ut pengarna. Med hederlig medlem räknas att man aldrig registrerar sig för samma företag två gånger i rad men om man gör det (som alla kommer göra) så kan man nog räkna med att det kommer ta ungefär hälften av tiden, ca 5 månader.

Som jag nämnde i inledningen så finns det dock risker med detta jobb och jag kan inte garantera att man får ut pengar (än) men jag är ganska säker på att man får det. Jag har hört andra personer som har lyckats (ej några jag känner dock) och företaget Nitroclicks har funnits i över två år och har över en miljon medlemmar nu så det är inget nytt påfund direkt. Jag rekommenderar alla att testa detta eftersom att man inte kan förlora något annat än tid och om det nu fungerar så är det bäst att börja redan nu för även om det bara rör sig om 10h jobb så tar det ca 5 månader innan du har $500 (5000kr) och kan ta ut pengarna.

Det går även att påskynda det hela genom att värva nya medlemmar som jag är ute efter i denna guide. Man får nämligen bonus av Nitroclick på 20% av kapitalet från den man värvat. Jag vill dock påpeka att det inte dras några pengar från den som blivit värvad utan det är bara en bonus från Nitroclick! Min idé med det hela är alltså att ni värvar er under GTAsajten (länk längre ner) och börjar tjäna pengar så att GTAsajten får en hög bonus. Denna bonus kommer sedan oavkortat gå till GTAsajten för att förbättra våra servrar, tävlingar med fina priser osv. Allt beror på hur mycket ni/du hjälper till!

Här är länken till sidan som kan göra er rika:

http://www.nitroclicks.com/join.phtml?refe...erred=Hultenius

(Modifiera den inte för då får vi ingen bonus)

När ni gått in på sidan så scrollar ni ner och klickar på "Join us" längst ner till vänster. Sedan får ni ett formulär där ni skriver in namn, adresser osv. Kom ihåg att inte skriva in falska uppgifter för det kan ni få sota för senare. Om ni är under 18 så är det bara att registrera till kontot i förälders namn (med tillåtelse) eller fuska lite på erat personnummer.

När registreringen är klar är det bara att sätta igång och tjäna pengar! Först får ni två uppdrag som ni måste klara för att gå vidare och sedan kommer uppdragen liksom pengarna flöda in! Glöm bara inte att när ni gör uppdragen så måste ni i 90-99% av fallen skriva in mailadresser när ni registrerar er lite här och där. Använd i så fall INTE eran vanliga mail utan skaffa ett nytt konto (typ hotmail) och peka adressen dit istället, annars kommer ni få otroligt mycket skräppost i eran inbox.

Lite frågor och svar som jag inte lyckades täcka i denna guide:

Hur kan Nitroclicks tjäna på det här?

Nitroclicks får pengar från företagen som du registrerar dig på. De får alltså pengar för att de lyckats värva dig. Av dessa pengar går sedan en stor del till dig och lite till företaget.

Hur och när får man ut pengarna?

När man tjänat $500 får man tillgång till att ta ut pengarna. Pengarna måste överföras till ett e-gold konto där man sedan har många möjligheter att föra pengarna vidare till banker/kontokort.

E-gold?

Det är en slags valut som bara finns på internet. Man kan jämföra det med Paypal och andra liknande tjänster. Deras hemsida finns här.

Om ni behöver hjälp med något så kontakta mig eller fråga i forumet.

Lycka till!

--------------------------------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...