Jump to content

=) Kommer få prova lita tidigare


 Share

Recommended Posts

HAHAHAHAHAHA

Jag skratta inte åt dig men idag när jag var på EB games så sa dom att dom skulle få det den 28:de bara för som skulle ha nattöppet och då sa dem/han som stod i kassan att dom kommer nog vara den första affären/butiken som får det i sverige imed att dom skule ha nattöppett och det e klart att det finns andra som ska har nattöppet och dom kommer också få det då alltså den 28:de. så troligt så kommer en leverans på GTA sa på morgonen den 29:de innan dom öppnar såklart.

Undantag:tex CDon.com får ju det typ den 27:de men dom ska ju skicka ut sina spel så dom kommer i brevlådan till den 29:de -_-

Så jag tror nog inte dig men om du fixar screens så e det ju kanske sant >_<

Varför va det så roligt för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jobbar i spelbutik >_<..

Vi får in alla spel 1 vecka innan vi får sälja dom i affären =)

Får smygga hem ett ex och prova det o sedan lämna tillbaka det =) muhhaha.¨

Kan ta lite screenshot då =) fast det blir med digitalkamera på tvn -_-

Jag vill gärna tro dig, men genom att din ålder är 14/15 så har jag svårt att tro att du jobbar i en spelbutik.

Detta bedömmer jag av din msn filip89@hotmail.com. Jag la mycket märke till just "89".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig Simon

Och en sak till DET GÅR INTE SPELA SAN ANDREAS I SVERIGE FRÅN DEN 29:DE OKTOBER FATTA!

En sak till jga har mycket svårt och tro att Du!(Vice Nasty) kan SMYGA hem med det och spela det du vet att det är sådan plast på det när butikerna får in det om dom vill byta det? Och om du nu ska SMYGA hem och spela det så måste öppna upp plasten och du kan inte den glada kunden byta det och då blir dom förbannade och klagar på chefen och det blir värsta kallaballik, och du får nog sparken >_<

Jag tror nog att dom har stränga lagar som säger att inte ens spelbutiker får spela det fråns det 29:de........... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fan skulle va fett om detta va sant, en vecka tidigare.. Har nämligen en kontakt som jobbar i spelbutik.. Men räknar bara med att jag får de en dag tidigare än realese datumet i sverige.. Men får se.

Och en sak till DET GÅR INTE SPELA SAN ANDREAS I SVERIGE FRÅN DEN 29:DE OKTOBER FATTA!

ehh jo

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En vecka tidigare? Det stämmer inte.

Jag är själv återförsäljare för KE Media och även om jag bara har behandlat en GTA-leverans så vet jag att de skickar ut spelen till affärerna så de har dom 2-3 dagar före releasen.

Sedan är det ju ganska troligt att Game, Tradition/EB och övriga stora spelkedjor har varsitt superlager ditt spelen kommer först. Efter det transporteras dom till enskilda butiker och därför får butikerna spelen bara 1-2 dagar innan releasen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...