Jump to content

Någon som behöver hjälp?


axek
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan det mesta om VC och undrar nån nåt e den välkommen att undra!

jag har köpt alla hus som finns i staden, och klarat av alla uppdragen förutom den där sunshine auto,jag vet inte vad jag ska göra, det är ingen som ringer mig hur ska jag komma vidare i spelet hjälp mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan gå in till HORAN *Hrm, Hrm* på Pole position club och kolla på hon i typ 5 minuter och då klarar du PPC's uppdrag. och sen måste du klara sunshine.

Leverera alla bilar som fins på listan

tack så mycket! men det där leverera förstår jag inte riktigt vad det inebär vad man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack så mycket! men det där leverera förstår jag inte riktigt vad det inebär vad man ska göra?

Hej igen. Har du fått/köpt Sunshine Auto's? om inte, så gör det. sen åker du ner till garagen. inne på A-B auto's (eller vad det nu hette) så fins ett garage. brevid det står vilka bilar dom vill ha :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
:P hur faaan klarar man unique jump 7 ??

Tag sats bortifrån svängen med förslagsvis en pcj, kör på vänstra trotoaren kör på insidan av lyktstolpen & trädet och sen är det bara rakt fram till plankorna som lutar på andra sidan vägen.

har du problem med bilar så ställ några ivägen innan.

OBS! du måste flyga mellan husen mot vägen på andra sidan drenerings kanalen för att detta ska funka, gärna med hög hastighet...

jag antar att du vet vart det e, men annars kan du kolla en karta på gta sajten.

(bakom pay´nspray i little haiti från väst!)

Vice city experten :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan jag lägga in tcd och dff filer med IMG tool?

När jag försöker så kommer det ett felmeddelande:

"Dir file error! It might be in use..Exciting..."

:P

Testa att installera om programmet.

Funkar ej detta så kan det vara så att några filer är trasiga eller förstora(ang. skins så kan det vara fel sorts format.)

Detta händer mig med men jag kommer inte alltid på nån lösning så det enklaste är att skippa den modden :angry:

annars så kan saken ha att göra med att du tar replace, så testa med delete och add istället eller tvärt om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...