Jump to content

Någon som behöver hjälp?


axek
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skryt skryt. Jag lovar. De finns dom som är lika bra som dig, och de är nog rätt många nuförtiden. Sen finns de ju dom som är dubbelt så bra som dig. Sjysst att du erbjuder hjälp. Men de låter lite väl skrytigt :)

joo, du har väl rätt men det e rätt många som ställer hjälpfrågor i VC forumet och eftersom jag kan en del ( lite skryt får man väl unna sig (w00t) ) så tänkte jag man kunde samla de frågorna här...

och det verkar funka :">

PS. jag försöker absolut inte säja att jag är super-bra på spelet men ganska mycket kan jag men självklart finns det bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

joo, du har väl rätt men det e rätt många som ställer hjälpfrågor i VC forumet och eftersom jag kan en del ( lite skryt får man väl unna sig ;) ) så tänkte jag man kunde samla de frågorna här...

och det verkar funka :">

PS. jag försöker absolut inte säja att jag är super-bra på spelet men ganska mycket kan jag men självklart finns det bättre!!!

Så du kan inte tänka dig att svara i dom trådar där dom frågar, utan du måste starta en egen tråd bara för att du är så "bra" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att installera om programmet.

Funkar ej detta så kan det vara så att några filer är trasiga eller förstora(ang. skins så kan det vara fel sorts format.)

Detta händer mig med men jag kommer inte alltid på nån lösning så det enklaste är att skippa den modden :P

annars så kan saken ha att göra med att du tar replace, så testa med delete och add istället eller tvärt om

Eller: TA BORT SRIVSKYDDET PÅ VC-MAPPEN!!! ;):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...