Jump to content

Hitta helikoptrarna


bertilsson
 Share

Recommended Posts

Vet att det finns en tråd, men den gav inte så mycket! men måste man ha klarat av en massa uppdrag innan man kan finna helikoptrarna! har bara klarat 7-8 st än så länge så jag har inte kommit över på "andra sidan" ännu. men EXAKT var finns helikoptrarna på sidan man börjar på??

tacksam för seriösa svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att det finns en tråd, men den gav inte så mycket! men måste man ha klarat av en massa uppdrag innan man kan finna helikoptrarna! har bara klarat 7-8 st än så länge så jag har inte kommit över på "andra sidan" ännu. men EXAKT var finns helikoptrarna på sidan man börjar på??

tacksam för seriösa svar!

Tror inte att de finns helikoptrar när man börjar, då skulle man ju kunna flyga över direkt och då förstör man lite av spelkänslan >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag funderade på när alla sparrow-helikoptrar låses upp, men jag fick dem efter ett tag. Är fortfarande lite nyfiken, trots dess.

Men här är iaf en kort guide till 1:a öns helikoptrar...

Jag har en hunter där men jag har inte 100% jag har bara tagit alla hidden packages.

PS: det är samma sak med båtarna, de finns inte förrän man har kommit över till andra ön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åh, jag menar 100 paket, inte %. :P men jag begriper bara inte det här med hunters. Jag klarade först storylinen och fick en vid flygplatsen. Sen försökte jag (med samma sparfil) klara 100 % men misslyckades. Däremot skaffade jag hundra paket och fick en vid ocean view-hotellet.

Sen nyligen gjorde jag så att jag tog hundra paket först, men ändå kom den vid flygplatsen först. Först när jag klarat storylinen kom den vid hotellet. Kommer den alltså först vid flygplatsen och sen hotellet, oavsett vilket man klarar av först, eller? :angry: Många andra verkar ju få precis tvätom mot vad jag får... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

åh, jag menar 100 paket, inte %. :P men jag begriper bara inte det här med hunters. Jag klarade först storylinen och fick en vid flygplatsen. Sen försökte jag (med samma sparfil) klara 100 % men misslyckades. Däremot skaffade jag hundra paket och fick en vid ocean view-hotellet.

Sen nyligen gjorde jag så att jag tog hundra paket först, men ändå kom den vid flygplatsen först. Först när jag klarat storylinen kom den vid hotellet. Kommer den alltså först vid flygplatsen och sen hotellet, oavsett vilket man klarar av först, eller? :angry: Många andra verkar ju få precis tvätom mot vad jag får... :lol:

Jag tog alla paket först och fick den på militärbasen och den andra när jag klarat storyn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ni aldrig lär er...

Story ELLER 100 paket: Hunter vid militärbasen.

Story OCH 100 paket: Hunter vid militärbasen och ocean view.

jag vet, jag vet, jag VET (:)) att det är så. Men alla säger ju olika. "Klara storyline och du får en hunter vid m-basen. - Va? Nae, jag fick den vid ocean view!" För mig var det som du sa, men tydligen var det inte så för alla -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...