Jump to content

Rampages


danil89
 Share

Recommended Posts

Jag kör Vice City nu för fullt, jag har klarat storyn och tagit alla hidden packages och lite andra saker också. Men jag har bara klarat 5 rampages. Jag undrar, försvinner rampages ikonerna efter att man har klarat av dem precis som med hidden packages? eller måste man hålla reda på vilka man har klarat av och vilka man har kvar? Jag har klarat av 70% av spelet och har 670000 §.

PS: Blir militärerna nånsin snälla i deras bas, de bara skjuter en så att man dör.

En fråga till: Hur gör man en wheelie så att man får poäng för den, jag har stegrat massor av gånger med motorcyklar men aldrig fått några poäng, jag har däremot lyckats med stoppie och 2 wheels drive.

En extra fråga: Hur många varv ska man köra i stadion i downtown (hotring racer) för att klara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nä, du behöver inte vara fem sekunder på bakhjulet, jag tror t o m att det räcker med två... eller ännu mindre.

Du kör rakt fram (flygplatsen rekommenderas) och trycker efter ett tag på knappen som styr helikoptern bakåt, i mitt fall NUM2. Bästa wheeliebiken är pcj, den sämsta wheeliebiken är freerider/angel, bästa stoppiebiken är pizzaboy (enligt mig), bästa 2wheelbonusbilen är... Nån långsam, pony kanske. Ingen låg bil, den måste vara rätt hög.

Men varför måste det bekräftas att det är tolv varv? :P:) Spelar det nån roll? Det tar tie sekunder per varv ändå, så du slösar mer tid på att undra än att köra.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt upp ska man luta sig bakåt? ända tills det skrapar i marken, eller?

Jag har iallafall provat att wheela med sanchez och faggio, med sanchez ramlar man bara efter en stund och med faggion så kommer man knappt upp. Jag ska prova med Pcjn. :mellow:

Exaxt hur gör man i Hotring Racer, ska man köra 12 varv ok. Vad händer sen? Flyttas man ut ur stadion automatiskt eller måste man gå ut genom dörren manuellt för att klara uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt upp ska man luta sig bakåt? ända tills det skrapar i marken, eller?

Jag har iallafall provat att wheela med sanchez och faggio, med sanchez ramlar man bara efter en stund och med faggion så kommer man knappt upp. Jag ska prova med Pcjn. :mellow:

Exaxt hur gör man i Hotring Racer, ska man köra 12 varv ok. Vad händer sen? Flyttas man ut ur stadion automatiskt eller måste man gå ut genom dörren manuellt för att klara uppdraget.

De är bara att köra varven och vinna så står de mission passed. 12 varv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...