Jump to content

HJÄLP!!


joga
 Share

Recommended Posts

snälla allihopa, kan ni förbättra detta forum genom att ange närmare beskrivning på det ni vill ha hjälp med? Topicnamn "Hjälp! hjälp" ger inte mycket information om vad topicen handlar om. Kolla på vcforumet som det är nu. Finns det fem eller sex topics som bara heter Hjälp eller Hjälp igen? Den här topicen skulle exvis kunna heta "Saknar mss32.dll kan nån skicka?

Jag kanske låter gnällig nu, men det blir bättre. Folk trivs mer på det viset. Även om folk inte säger det så håller de säkert med mig. ;):)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

snälla allihopa, kan ni förbättra detta forum genom att ange närmare beskrivning på det ni vill ha hjälp med? Topicnamn "Hjälp! hjälp" ger inte mycket information om vad topicen handlar om. Kolla på vcforumet som det är nu. Finns det fem eller sex topics som bara heter Hjälp eller Hjälp igen? Den här topicen skulle exvis kunna heta "Saknar mss32.dll kan nån skicka?

Jag kanske låter gnällig nu, men det blir bättre. Folk trivs mer på det viset. Även om folk inte säger det så håller de säkert med mig. :):ph34r:

Faktiskt så har du rätt och tycker att det är bra att du nämnde det. Jag håller fullständigt med dig. Det blir mycket lättare för resten av medlemarna att hjälpa någon ifall man ställer riktiga frågor och inte bara "HJÄLP". Som henkibojj sa: Det finns minst 5-6 topicar som heter bara hjälp!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de häpnadsväckande siffrorna 8 topics (varav en heter hjälp med grafik, men ändå) upptäckte jag just när jag kollade. Pliis! Ingen kommer ha nån aning om vilken topic man pratar om om det inte förbättras. kolla här:

"Jag gick in på en topic som hette hjälp, och den var mycket bättre än den förra som hette hjälp. Men man kan också få reda på den där grejen om du kollar hjälp igen! nummer två, hjälp igen! nummer ett var lite sämre än hjälp, men jag fick ändå...." gaaaaah!!! är det bara tojo och jag som tycker så?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...