Jump to content

extreme hummer


Griimn
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oj va mycket sura grabbar på samma ställe...

Bara för att man är duktig på modda eller något annat är man inte imun mot gtasajtens forums regler, följer man inte reglerna får man ta konsekvenserna. griimn eller vad han heter fick varningar, men an valde att inte bry sig om dom och han visste mycket väl vad som väntade om han fortsatte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj va mycket sura grabbar på samma ställe...

Bara för att man är duktig på modda eller något annat är man inte imun mot gtasajtens forums regler, följer man inte reglerna får man ta konsekvenserna. griimn eller vad han heter fick varningar, men an valde att inte bry sig om dom och han visste mycket väl vad som väntade om han fortsatte...

Men efterssom de flesta får någon varning per år borde ju ALLA flitiga meddlemmar bli bannade! Går det inte att ta tillbaka en varning eler något, annars lär ju jag vara utrotad inom kort... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alvarligt Vem bannade han?

och vad hade han gjort? han kan väl inte bli bannad för atityden? -_-

men de va jäkligt lågt o banna han.. :wub:

Adim blev nog tappad som liten eller nott för han bannade mig med till 2006 bara för att jag skrev k*ulla, kristna b*gar osv.. (u cant stop MEH!)

han borde lägga va med sin makt galna k*k

haha vad roliga saker man får skriva när man använder *<---- den här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...