Jump to content

extreme hummer


Griimn
 Share

Recommended Posts

Lilla Kalle, vi vanliga medlemmar kan inte se hur många varningar vi har. Och eftersom man inte får ett PM varje gång man får en varning, ja då vet man inte hur många varningar man har. Så börja inte gnälla om att han hade 5 varningar, hur fan skulle han veta det?

stora vad du nu heter, jag vet det, därför förklarade jag för martin att han hade 5 varningar. Och man får pm för alla varningar (bifogar en bld så du ser hur varningssystemet ser ut) och som sagt, jag gnällde inte, utan berättade hur det låg till

post-11-1097278976_thumb.jpg

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det första har KalleR attitydsproblem :huh: , för det andra kommer jag säkert bli bannad, för att han är tjurig, för det tredje, vad fan har han gjort för att förtjäna en banning...??? :D

inte atitydsproblem, men dåliga dagar... sök upp grimmns poster så ska du få se på atitydsproblem, och nej, du får ingen ban av mig, för jag kan inte dela ut bans (och du hade inte blivit bannad även om jag kunde) så pusta ut... läs min förra post en gång till, (och sök upp grimmns poster)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

stora vad du nu heter, jag vet det, därför förklarade jag för martin att han hade 5 varningar. Och man får pm för alla varningar (bifogar en bld så du ser hur varningssystemet ser ut) och som sagt, jag gnällde inte, utan berättade hur det låg till

Jag vet mycket väl hur varningssystemet funkar, men tack ändå.

Men lilla jag har aldrig fått något PM om en varning... säg nu inte att jag inte har en enda varning, för då är det något seriöst fel här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet mycket väl hur varningssystemet funkar, men tack ändå.

Men lilla jag har aldrig fått något PM om en varning... säg nu inte att jag inte har en enda varning, för då är det något seriöst fel här.

nej, du har ingen varning... varför skulle det vara fel?

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, om Griimn blir bannad p.g.a. attityden så borde jag ha en varning åtminstone. :teehee:

Men vadå, jag klagar inte på att jag är varningsfri. :huh: Trodde bara jag hade minst 40% warn eller något. :P

Får be om ursäkt då Kalle, eftersom jag trodde att jag hade några varningar på mig och aldrig fått ett PM om att jag blivit varnad så trodde jag att man inte fick veta på något sätt hur många varningar man har.

Sorry. :">

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Vem fan har varit så puckad att banna Griimn?!?!?!?! -_-

Herre gud! Han har ju gjort as många snygga bilar. Nu kommer vi ju förlora alla bilar. Han var ju en av de få som orkade fortsätta.

Har fan varit medlem här jätte länge. Visst han må varit ful i käften men jag tycker att han är en toppen nisse. Vi må ha bråkat nån gång men han är så himla duktig till att modda. Hoppas det kommer nå fler bra moddare. För det kommer bli ganska tråkigt utan hans coola projekt.

BAAAH...!!!

Saknar han på sätt och vis :'(

Inte för att jag är gay då men han har gjort en hel del saker här på GTA mods...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fan har varit så puckad att banna Griimn?!?!?!?! ;)

Herre gud! Han har ju gjort as många snygga bilar. Nu kommer vi ju förlora alla bilar. Han var ju en av de få som orkade fortsätta.

Har fan varit medlem här jätte länge. Visst han må varit ful i käften men jag tycker att han är en toppen nisse. Vi må ha bråkat nån gång men han är så himla duktig till att modda. Hoppas det kommer nå fler bra moddare. För det kommer bli ganska tråkigt utan hans coola projekt.

BAAAH...!!!

Saknar han på sätt och vis :'(

Inte för att jag är gay då men han har gjort en hel del saker här på GTA mods...

Jo, tack för den du?? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...