Jump to content

Signatur?


Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

Okey okey jag ändrar den. Och kan du sluta klaga på mig :P

EDIT: och fan va snygg signatur du har du ;)

Haha, du menar att min är ful.

Och för att dölja det, men samtidigt visa det så säger du "och din var ju väldigt fin".

Och bara för att du använder " :wub: " så tror du att du psykar mig?

Haha, så lagom dum du är..

Edit: Jag har gjort min själv, du använder ju en ful reklambild för en film, som är på tok för hög.

Edit2: Jag kom på att du tror att du säkert har ett övertag nu, eftersom du registrerade dig tidigare än mig, då måste man såklart vara mer "värd"?

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du menar att min är ful.

Och för att dölja det, men samtidigt visa det så säger du "och din var ju väldigt fin".

Och bara för att du använder " ;) " så tror du att du psykar mig?

Haha, så lagom dum du är..

Edit: Jag har gjort min själv, du använder ju en ful reklambild för en film, som är på tok för hög.

Edit2: Jag kom på att du tror att du säkert har ett övertag nu, eftersom du registrerade dig tidigare än mig, då måste man såklart vara mer "värd"?

Hehe nej det tror jag inte. Och jag kan ju för fan bara ta paint och mixa lite med bilden så har jag en egen eller hur :wub:

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fixade en ny signatur på affish av goodfellas. nån timme senare var bilden borta men det fans en länk till bilden. Det stog nåt om att man inte fick visa störande material ;) Syns min signatur nu? och vet nåt varför?

Det var jag som tog bort den. Bilder i signaturer får vara max 500x200. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...