Jump to content

Politik


darkjak
 Share

Vilken politisk inriktning har du?  

144 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Och det går inte att jämföra, för det är acceptabelt i samhället att en bara har en förälder oavsett anledning.

Och du menar att det inte går att få ett samhälle där det blir acceptabelt med homosexuella föräldrar?

Säger du att han inte har annorlunda funderingar ljuger du rakt av.

Alla har konstiga funderingar. Jag var självmordsbenägen i 1,5 år. Inte fan är mina föräldrar homos.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 818
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara för att livet ditt lekt så betyder inte det att andra inte har haft det jobbigt.

Jag har inte haft självmordstankar, men livet leker inte precis för mig heller.

Jag håller på att bli utbränd: jag börjar skolan varje dag klockan åtta, och tre dagar i veckan slutar jag skolan så sent som klockan halv fem. Sen då jag kommer hem måste jag plugga inför nånting konstant! Sen måste jag äta för att fungera bra i skolan, men maten är alltid dålig. Sen tar torsdagarna knäcken på mig: på en och samma dag har jag engelska, fysik, matte, biologi, gympa och programmering. Sen vet jag att jag inte kommer få nåt jobb, om jag inte studerar vidare i minst tre år. Och gissa vad: trots allt det här, vill jag vara kvar i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

darkjak du är trångsynt.

Vissa människor står ut med fler saker än vad andra gör.

Du kanske var mentalt starkare under den tidpunkten än vad funnylin var när han var i självmordssituationen.

Funnylin kan ha haft mycket värre saker också, inte bara skolan och skolarbete.

Vissa killar är ju trotsallt mogna och kan ha en tjej, med eller utan homosexuella föräldrar.

Carolus:

Dina barn kommer bli psykfall, snevridna fjortisar.

Sen maskerar sig nationalisterna, nazisterna och patrioterna sig också, om man nu ens kan dela upp dessa människorna i tre delar.

Alltså är du också en fegis enligt dina egna åsikter.

AFA ang. maskering:

Det spelar ingen roll vem som gör det, utan att det görs

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa killar är ju trotsallt mogna och kan ha en tjej, med eller utan homosexuella föräldrar.

OK. VAD var det som fick Lin att fundera på självmord?

Jag är inte trångsynt. Jag ser på saken ur förnuftets och vetenskapens synpunkt.

Jag är Darwinist: alltså ska dom svaga få ge vika för dom starka!

Jag sa ju att det där jag skrev om homosexuella var IRONISKT!

Det innebär att jag gör narr av dom som anser så!

Visst ska homosexuella få adoptera barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är Darwinist: alltså ska dom svaga få ge vika för dom starka!

Humm, så du menar att för att männskans evolution ska fortlöpa så ska vi göra som när man avlar fram djur att man bara låter de starkaste och friskaste överleva?

Och så ditt jävla skitsnack om hur många och långa lektioner du har på torsdagar. Jag vet inte exakt hur många procent på jorden som inte har råd med utbildning och skulle göra vad som helst för att byta vardag med dig. Eller tänkt dom som har samma schema som du fast en alkoholiserad farsa och inte har möjlighet att plugga hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

darkjak du är trångsynt.

Vissa människor står ut med fler saker än vad andra gör.

Du kanske var mentalt starkare under den tidpunkten än vad funnylin var när han var i självmordssituationen.

Funnylin kan ha haft mycket värre saker också, inte bara skolan och skolarbete.

Vissa killar är ju trotsallt mogna och kan ha en tjej, med eller utan homosexuella föräldrar.

Carolus:

Dina barn kommer bli psykfall, snevridna fjortisar.

Sen maskerar sig nationalisterna, nazisterna och patrioterna sig också, om man nu ens kan dela upp dessa människorna i tre delar.

Alltså är du också en fegis enligt dina egna åsikter.

AFA ang. maskering:

Det spelar ingen roll vem som gör det, utan att det görs

Nej det kommer dom inte bli. Visa en bild på maskerade, patrioter, nationalister, nazister då, finns ingen så du får problem på den punkten. Ni är töntar och kastar stenar och förstör så dom fattiga får betala mer i skatt.

Vem är inte utbränd? Trött på livet osv.. Hitta 1 person som är lycklig. Det är nog det svåraste man kan göra. Västvärldens största sjukdom.

Darkjack: Normala liberaler är bög älskare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det kommer dom inte bli. Visa en bild på maskerade, patrioter, nationalister, nazister då, finns ingen så du får problem på den punkten. Ni är töntar och kastar stenar och förstör så dom fattiga får betala mer i skatt.

här, Stockholm, 6 Juni 2004 (Och tänk på att många står vända från kameran och kan också vara maskerade.):

post-22-1102690013_thumb.jpg

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men måste homosexuella skaffa barn? :ermm: Kan man inte älska varandra utan att ha barn?

Angående självmordstankar; Vem har inte haft självmordstankar? :o För mig kan det komma vid olika tidpunkter, inte någon speciell period. :P Det kan komma när det är stressigt i skolan, när man har sociala problem, är orolig för framtiden mm.

Enda anledningen att jag fortfarande lever är att någon gång få se ett rättvist samhälle, där de svaga fortfarande kan leva ett drägligt liv. Där de starka har hög lön, men ändå inte så att lönen överstiger 700 000 kr/år. Där även den svage kan få råd med den där bilen, bara han kämpar tillräckligt hårt. Där skolan, sjukvården, tandvården och ålderdomshem betalas av staten. Där polisen har tillräckligt med resurser att ta fast de kriminella. Där mobbning inte finns. Där människor drivs av engagemang, inte av pengar. Där kollektivtrafik är gratis. Där miljön är frisk och ren. Där allting är mycket billigare. Där inga betongförorter existerar. Där invandrarna integreras bland svenskarna. Där George W Bush inte invaderar. Där de psykiskt sjuka behandlas och är övervakade. Där DNA-register finns på varenda individ. Där reklam är ett minne blott. Där stress och utbrändhet är borta för alltid. Där inga moderater finns. Där det lönar sig att arbeta.

En fristad för den som väljer att leva rättvist och socialt, utan att behöva dras ned av kapitalister. :rolleyes:

/Mr Mister

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men måste homosexuella skaffa barn? :ermm: Kan man inte älska varandra utan att ha barn?

Angående självmordstankar; Vem har inte haft självmordstankar? :o För mig kan det komma vid olika tidpunkter, inte någon speciell period. :P Det kan komma när det är stressigt i skolan, när man har sociala problem, är orolig för framtiden mm.

Enda anledningen att jag fortfarande lever är att någon gång få se ett rättvist samhälle, där de svaga fortfarande kan leva ett drägligt liv. Där de starka har hög lön, men ändå inte så att lönen överstiger 700 000 kr/år. Där även den svage kan få råd med den där bilen, bara han kämpar tillräckligt hårt. Där skolan, sjukvården, tandvården och ålderdomshem betalas av staten. Där polisen har tillräckligt med resurser att ta fast de kriminella. Där mobbning inte finns. Där människor drivs av engagemang, inte av pengar. Där kollektivtrafik är gratis. Där miljön är frisk och ren. Där allting är mycket billigare. Där inga betongförorter existerar. Där invandrarna integreras bland svenskarna. Där George W Bush inte invaderar. Där de psykiskt sjuka behandlas och är övervakade. Där DNA-register finns på varenda individ. Där reklam är ett minne blott. Där stress och utbrändhet är borta för alltid. Där inga moderater finns. Där det lönar sig att arbeta.

En fristad för den som väljer att leva rättvist och socialt, utan att behöva dras ned av kapitalister. :rolleyes:

/Mr Mister

Om man får självmordstankar p.g av att man har det lite stressigt i skolan har man mycket svagt psyke. Sök hjälp. Sen att du tror att var och varannan människa har självmordstankar, det behöver jag väl inte ens kommentera.

Resten av din text är vanligt komunist-bullshit som ingen med hjärna borde ta på allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...