Jump to content

Fråga


Blues
 Share

Recommended Posts

Uppenbarligen gör du det eftersom dina inlägg tas bort.

Moderatorerna och Hultan tar inte bort inlägg för skojs skull (utom Funnylin, måste vara nån vampyrgrej :unsure: ), utan du har brytit mot någon av reglerna. V-snack är extra hårt med spamreglerna, om du vill veta varför kolla gamla Vardagssnack i Papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(utom Funnylin, måste vara nån vampyrgrej ;) )

WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket.

btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket.

btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time.

det har ja vetat om nån stanns i bakhuvudet :D

Har oxå för mig att nått av mina inlägg i v-snack försvunnit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF...hur har du fått reda på det? Jag som kände mig extra ond i tron att ingen visste...får väl skära ner på det här underliga missbruket.

btw: Jag har iaf inte rört en enda post i vardagssnack(Inte på så många andra ställen heller)så jag har inga svar. Varför postar jag då? Fy...spankin' time.

MUHAHAHAHA...!!! Funnylin måste skriva med blått för han suger blod från venerna (dom är ju just blåa). :D

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...