Jump to content

Info Som Hultan missade..


Recommended Posts

Hade inget att göra såhär tidigt på morgonen på jobbet. Så jag översätta lite text till er som inte är så bra på engelska, vist de fanns ord jag inte visste vad de var och kanske översatte fel men det mesta är översatt.. Bon aptit!

-Berget, Mt. Chiliad, är det största objektet i spelet.

-Man kommer börja se moln när man når en vis höjd på Mt. Chiliad

-Det är tunnlar och massa "foliage"? på berget

-Det finns en spritaffär och en trailer park i Angel pine

-Det är möjligt att sätta på en trailer på stora bilar

-Dillamore har en bensinstation

-I ett uppdrag ska man råna bensinstationen i Dillamore, hur som helst resultatet blir att han lyckas sno en stor lastbil utanför bensinstationen.

-"the foliage" på landet syns bara när spelaren ser det, detta gör så spelet känns mycket levande.

-Desto längre spelaren håller in R1 knappen, desto större chans är det att få ett huvudskott på fienden (headshot)

-Skillnad från de andra gta spelen, så kommer spelaren stats ändra hur spelaren är. Om en spelare tex: kör mycket bil så blir han bra på det, men då kommer han inte bli lika bra på att köra motorcyckel, såhär kommer det nog bli med vapen också.

-Monstertrucken kommer inte ha handbroms, men istället förmågan att ändra till 4x4 styrnings val (whut?) Vilket som ger fordonet en extremt smal svängnings circkel vilket som är bra för navigering vid träd på landet.

-Monstertrucken kommer också ha förmågan att köra igenom floder tack vare dens höga kropp.

-Spelaren måste va väldigt försiktiga när de kör med bensinbilen för den kommer lätt tappa trailern

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Monstertrucken kommer inte ha handbroms, men istället förmågan att ändra till 4x4 styrnings val (whut?) Vilket som ger fordonet en extremt smal svängnings circkel vilket som är bra för navigering vid träd på landet.

Man styr med både framhjulen och bakhjulen, så man kan vända på en 5 öring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sorry men, är inte det samma sak? :huh:

om inte så ber jag om djupaste ursäkt :)

fyrhjulsdrift:

bilen "drivs" med alla fyra hjulen.. bra för trängkörning

fyrhjulstryning:

alla hjulen han svänga... och snurrar olika snabbt beroende på vars du svänger

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-"the foliage" på landet syns bara när spelaren ser det, detta gör så spelet känns mycket levande.

det här var det ända jag inte fattade... jag vet vad foliage betyder men inte hur spelet kommer bli mer levande om dom bara syns när spelaren ser dom...

Blir dom osynliga när dom kommer utanför bilden eller?

Och hur skulle det få spelet mer levande?

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...