Jump to content

GTA förbjudet?


mankan
 Share

Recommended Posts

Nej Postal2 finns att köpa i vanliga affärer i Sverige.

Vet inte så mycket om just vart gta är förbjudet.

Men i tyska versionen av GTA:VC har jag hört att det inte finns något blod när man skjuter människor, eller kör över dom, eller slår ner dom, eller vad man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Cortez<-----------------------------------varför har har du en bild på britney spears? skäms du inte?är du runt 10 år eller?bara undrar... (:!!!:)

Nej du, ställ dig där borta i "jobbiga nykomlingar"-ledet, du onde. :huh:

Varför han har en bild på Britney Spears har väl inte du med att göra, och om du likt en papparazzi-fotograf ändå måste veta kan du väl PM:a honom? :P

Ledsen att behöva gå off-topic för detta, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Klart att gta blir förbjudet av en massa länder och att vissa personer sätter sig emot det...

Dom som inte fattar hur man spelar eller inte vågar köpa spelet sätter sig emot det bara för att visa sig tuff och ha nåt att göra...

Ungefär som mobbing (kanske)!

Nåja det kanske inte är bra för våra hjärnor att vi skjuter å håller på i spel men är det inte bättre att vi "jackar" bilar i spel än i verkligheten!!!!

Visst våra hjärnor tar nog lite stryk och vi blir nog lite konstiga av att spela, MEN ska inte spel vara en flykt ifrån verkligheten eller....? och då får man väl ge lite åxå!

Den som håller med mig på nåt sätt får gärna lägga en kommentar!

(Personligen förstår jag mig inte riktigt på konsol-människor för de e oftast "dummare"! iallafall dom i min närhet... Dom kan juh oftast inte utnyttja hela spelet som vi data-människor heller. Fast gamla konsoler är juh sköna, vem minns inte den härliga känslan av "Donkey Kong Country"!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag såg en dokumentär på tv där dom sa att "shoot em up-spel" inte var dåligt för barn/ungdommars hällsa. för man skuter inte ihjäl folk för skojs skull utan för att komma vidare, typ

men det var om Quake/Half-life (kanske en liiiiiiiiiiiten skilnad mot Gta-serien (w00t)>_< )

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Personligen förstår jag mig inte riktigt på konsol-människor för de e oftast "dummare"! iallafall dom i min närhet... Dom kan juh oftast inte utnyttja hela spelet som vi data-människor heller.

Stöter också på såna helt "blåsta" personer som tror att allt man kan göra i spel funkar också i verkligheten >_< Själv spelar jag möö våldsspel men inte går jag runt och slår ner folk(är emot krig och sånt tillochmed).

Ett exempel http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,539653,00.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...