Jump to content

Puch Dakota på gång


Stevex
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 115
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

framskärm har jag tror jag <_<

Fin? Bild? pris?

Hmm.. ja kännr igen texturerna på dendär luftburken :wacko: en sak ni ska veta vara är att märket på dendär luftburken är ett tomos märke för burken e från en tomos (vet inte vilken model) bara så ni vet så slipper ni fråga varför de inte e ett puch märke där hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fin? Bild? pris?

Hmm.. ja kännr igen texturerna på dendär luftburken <_< en sak ni ska veta vara är att märket på dendär luftburken är ett tomos märke för burken e från en tomos (vet inte vilken model) bara så ni vet så slipper ni fråga varför de inte e ett puch märke där hehe...

halvful, lite bucklor här o var... min kamera klarar inte att ta kort på den för det är för mörkt där skiten står... 120kr hämtpris (trollhättan), skickas ej.. 400kr för hela puchen, dvs. ram, sving, framgaffel, styre, framhjul med däck, framskärm, bakfälg utan däck... typ..

puch, tomos - same same, but different..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm.. trollhättan sa du..bor trekvart därifrån ^_^ inte för jag behöver en reservdelsmoppe, men är fälgarna fina? :wub:

-=veewee=-: Nej, inte på en DAKOTA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

EDIT: Stellhell, vilken Reflection map har du på luftburken? skulle gärna vilja ha den!

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm.. trollhättan sa du..bor trekvart därifrån ^_^ inte för jag behöver en reservdelsmoppe, men är fälgarna fina? :wub:

-=veewee=-: Nej, inte på en DAKOTA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

EDIT: Stellhell, vilken Reflection map har du på luftburken? skulle gärna vilja ha den!

man kan slänga din omtalade "luftburk" åt H*LVETTE o moppen kmr ändå funka lika bra !!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...